هندیجان میزبان خادمین و پرچم متبرک حرم امام رضا (ع)

مسلم عبادی مسئول تشکلهای مردمی جشن های زیر سایه خورشید شهرستان هندیجان در گفت و گو با خبرگزاری خورنا از حضور خادمین و پرچم متبرک امام رضا (ع) در روز پنجشنبه بیستم تیرماه خبر داد.

عبادی در ادامه بیان داشت : کاروان خادمان آستان قدس رضوی در هشتمین سال حضور خود در شهرستان هندیجان، پنجشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان ترمینال با استقبال همشهریان هندیجانی وارد این شهر می شوند.

مسئول تشکلهای مردمی جشن های زیر سایه خورشید افزود : بعد از مراسم استقبال از خدام و پرچم رضوی (ع) ، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، غبار روبی گلزار شهدا و شهدای گمنام، عیادت از بیماران در بیمارستان شهدا، حضور خدام در مرکز بهبودی توفیق، افتتاح ۱۶ واحد منازل کمیته امداد، اجرای مراسم جشن توسط خدام در مسجد جامع همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و مسجد سید مجید شهرک شهید باهنر همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا از برنامه های حضور خدام است .

ایشان خاطر نشان کرد: خدام بعد از ظهر روز پنجشنبه با حضور در همایش عفاف و حجاب مراسم جشن ویژه خواهران در پارک ۱۸ فروردین شرکت خواهند نمود .

وی در پایان گفت : علاوه بر برنامه های که در شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد مراسم جشن بزرگی روز پنجشنبه ساعت ۱۰ شب در روستای چم خرنوب نیز برگزار می شود.