فعالیت امور بانوان پتروشیمی بوعلی سینا در طی دو سال گذشته

خورنا|باقر گل فر:امور بانوان پتروشیمی بوعلی سینا در طی دو سال گذشته در سطح شرکت های هلدینگ خلیج فارس فعالیت چشم گیری داشت.

ایران حیدری نماینده امور بانوان پتروشیمی بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا اظهار داشت: امور بانوان پتروشیمی بوعلی سینا از سال ۱۳۹۶ بر اساس دستور العمل امور بانوان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس فعالیت خود را با محوریت توجه خاص به مشکلات بانوان شاغل و اصلاح نگرش های جنسیتی در کار و فعالیت و ارتقای سازمانی افراد متعهد و توانمند آغاز بکار کرد ، در این راستا فعالیت های متنوع و ارزنده ای با حمایت و درایت ویژه مدیران این شرکت صورت پذیرفت.

وی افزود: بانوان شاغل در پتروشیمی بوعلی سینا براساس تخصص ، مدرک تحصیلی و توانمندی در اکثر سمت های شغلی شرکت مشغول به خدمت هستند.

حیدری در ادامه از فعالیت بانوان شاغل در این محتمع بیان کرد: بانوان شاغل در پتروشیمی بوعلی سینا در طی دو سال گذشته در تمامی کمیته های فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی و پرسنلی با حق رای مشارکت ، عضو کارگروه های تخصصی ورزشی مجتمع ، اجرای فصلی همایش پیاده روی در فضای خارج از شرکت ، برگزاری مسابقات آشپزی ویژه بانوان شاغل ، برگزاری اردوهای علمی ، فرهنگی و تفریحی برون استانی و درون استانی از برنامه های امور بانوان این شرکت است.

نماینده امور بانوان پتروشیمی بوعلی سینا در پایان گفت: با اصلاح و بهبود روند برنامه های امور بانوان ، نظارت و حسن نظر مدیریت شرکت و توسعه فعلیت فرهنگی ، ورزشی یانوان شاغل در این شرکت روند روبه رشد و افزایش رضایتمندی ، فرهنگ نشاط و سلامتی ، تعهد به سازمان ، مسئولیت پذیری و خود باوری ادامه راه پرتوان در صنعت پتروشیمی در کنار تمامی همکاران و مدیران این مجموعه هم قدم خواهیم بود.

لازم بذکر است ایران حیدری دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت مالی با ۱۸ سابقه خدمت ، هم اکنون سرپرست بودجه و کنترل هزینه پتروشیمی بوعلی سینا و از آبان سال گذشته بعنوان نماینده امور بانوان این شرکت منصوب شد.