امام جمعه شهرستان هفتکل:انتقال مالیات شرکت سیمان خوزستان به شهرستان هفتکل به جد پیگیری شود

امام جمعه شهرستان هفتکل با اشاره به دهه مبارک کرامت گفتند : دهه کرامت به برکت اولاد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام است ، به برکت اینهاست که ایران ام القرای جهان اسلام است و گوی سبقت را از سایر کشورهای اسلامی ربوده است و تبین فرهنگ و معارف دین ، و توحید و اسلام ناب محمدی را نشر و گسترش میدهد.
افتخار میکنیم در کشوری زندگی میکنیم که آقا امام رضا علیه السلام ، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و شاه چراغ علیه السلام مدفون هستند و انتظار میرود در روز چهارشنبه که میزبان میهمانان و خادمان حرم رضوی هستیم مسئولان و مردم اهتمام لازم را بعمل آورند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به روز قلم گفتند : در اهمیت قلم همین بس که خداوند سوره ای به همین نام نازل و به آن قسم خورده است .
قلم ها می توانند سعادت یک جامعه را تضمین و بلعکس انحراف آن را سبب شوند ، برخی قلم ها باید تقویت و برخی باید شکسته شوند .
قلم عالم ربانی دعوت کننده به حق ، مقدس و شهید ساز است ، قلم آن عالم هدایتگر شهید بوده است ، شهید محصول قلم پاک است .

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان هفتکل با اشاره به ۱۶ تیر روز ملی مالیات اظهار داشتند : امروزه مالیات یکی از شاخص های مهم اقتصادی کشور هاست . در مالیات عدالت هم مورد تاکید است . از فرماندار محترم و رئیس امور مالیاتی شهرستان انتظار میرود موضوع انتقال مالیات شرکت سیمان خوزستان را به شهرستان هفتکل به جد پیگیری کنند .

امام جمعه شهرستان هفتکل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران حج فرمودند : برائت مشرکین از شاخص های حج است ، وحدت اسلامی در حج عین سیاست است ، حج یک عمل سیاسی است .دنیای کفر و مزدوران آنان در منطقه میخواهند محتوای حج را کمرنگ کنند . هر کجا فساد یا فتنه ای است پای آمریکا در میان است ، در اجلاسیه ها و نشست های اخیر آمریکا در حال منزوی شدن است که این به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت است که مایه افتخار منطقه شده است و سایر کشورها از ایران اسلامی درس میگیرند .

خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حضور نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان هفتکل گفتند : گلایه های مبنی بر عدم اطلاع رسانی مطرح شد ، دیدار حاج آقا از شهرستان عمومی نبوده و خصوصی بوده و بنا داشتند که از چند شهرستان دیگر سرکشی بعمل آورند ، عزم و جدیت ایشان برای رفع محرومیت هاست ، ماهم مشکلات شهرستان را در حوزه های مختلف به ایشان منتقل کردیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *