در اهواز صورت گرفت:

برگزاری آیین اختتامیه طرح جوانه‌ها در خوزستان/ ۱۲۵۰ دانش‌آموز مناطق کم برخوردار استان بورس تحصیلی دریافت کردند

آیین اختتامیه طرح جوانه (اعطای بورس تحصیلی به دانش‌آموزان منتخب مناطق کم برخوردار شهری، روستایی و مدارس شبانه روزی استان) امروز یکشنبه ۱۶ تیرماه ۹۸ در اهواز برگزار شد.

احمدرضارستمی: به گزارش خبرگزاری خورنا آیین اختتامیه طرح جوانه‌ها ( اعطای بورس تحصیلی به دانش‌آموزان منتخب مناطق کم برخوردار شهری، روستایی و مدارس شبانه روزی استان خوزستان) امروز یکشنبه ۱۶ تیرماه ۹۸ در سالن اجتماعات امام رضا( ع) در منطقه شهرک نفت اهواز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استاندار خوزستان و سایر مسئولین ذیربط استانی برگزار شد از ۱۲۵۰ دانش آموز نخبه پایه‌اول متوسطه مناطق کم برخوردار و مدارس شبانه‌روزی استان که در آزمون ارزیابی تحصیلی برای قرار گرفتن در طرح جوانه، حائز نمرات برتری شدند با اهدای یک لوح سپاس و هدیه‌ای ۱۰ میلیون ریالی تقدیر شد.

گفتنی است که طرح جوانه‌ها برای نخستین بار در کشور، با همکاری اداره‌کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، آموزش پرورش خوزستان، بنیاد ملی نخبگان و سازمانهای مردم نهاد خیریه با هدف تامین یک بورسیه تحصیلی برای دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و مدارس شبانه‌روزی استان از سال گذشته اجرایی شده است.