بیرانوند: بیش از ۸۰ میلیارد ریال به ورزش شهرستان بندرماهشهر اختصاص داده شده است

بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در جلسه شورا ورزش اعلام کرد: یک سوم از کل اعتبارات شورای راهبردی به مسائل ورزشی شهرستان بندرماهشهر اختصاص داده شده، تصریح کرد: همه اعتبارات ذکر شده در قالب شورای راهبردی بوده که در مجموع در سال جاری بیش از ۸۰ میلیارد ریال به ورزش شهرستان بندرماهشهر اختصاص داده شده است

به گزارش خورنا|جلسه شورای ورزش بندر ماهشهر صبح امروز شنبه ۱۵تیرماه با حضورفرماندار ،ریس اداره ورزش و جوانان،ریس شورا شهر و ریس هیات ها در سالن جلسات فرمانداری بندرماهشهر برگزار شد.

این جلسه با هدف، پیگیری پروژه های عمرانی، برنامه ریزی حضور تیمها در مسابقات استانی وکشوری ، برنامه های اوقات فراغت و گزارش عملکرد هیات ها انجام شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر درادامه جلسه افزود: اعتبارات این شهرستان نباید به سمتی برود که به صورت ناعادلانه تقسیم شده و در چند رشته محدود باشد.

وی با بیان اینکه متولی و مجری ساخت پروژه‌ها اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بوده، گفت: توقع ما از اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر این است که با ساماندهی باشگاه‌ها، کمیته‌ای تشکیل داده و نیاز‌های باشگاه‌ها را به ترتیب اولویت به ما اعلام کند تا ما با استفاده از ظرفیت شورای راهبردی و با کمک عملیات غیر صنعتی به این باشگاه کمک کنیم.

 

hdr

وی با اشاره به کلنگ‌زنی‌هایی که در یک سال گذشته انجام شد، بیان کرد: در سال ۹۷ در حوزه زیرساخت‌های ورزشی بیش ۱۲ پروژه بزرگ و ماندگار کلنگ‌زنی شده و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان هیچ دلیل و توجیهی برای انجام ندادن این پروژه ها نداشته و باید کار این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر آغاز شود.

بیرانوند، با اشاره به عدم پیشرفت پروژ‌ه‌های کلنگ‌زنی شده در شهرستان بندرماهشهر، اضافه کرد: شروع ساخت پروژه‌های کلنگ‌زنی شده از اداره کل ورزش و جوانان خواسته شده و اداره کل ورزش و جوانان باید به عنوان یک اولویت کار این پروژه‌ها را آغاز کند.

وی عنوان کرد: اعتبارات اولیه پروژه‌های کلنگ‌زنی شده ۵۰ میلیارد ریال در سال جاری بوده که در مجموع اعتبارات این ۱۲ پروژه به بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال می‌رسد و با توجه به اینکه این اعتبارات از محل شورای راهبردی بوده دغدغه‌ای برای تامین اعتبار نبوده است.

فرماندار بندرماهشهر، ادامه داد: بیش از ۲ میلیارد ریال برای تجهیز اماکن ورزش و ۲ میلیارد ریال دیگر در زمینه حمل و نقل بازیکنان ورزشی از محل شورای راهبردی اختصاص داده شده و تیم شهرداری بندرماهشهر نیز ۲۰ میلیارد ریال هزینه داشته که نیاز است این هزینه‌ها کنترل شده و دیگر تیم‌ها نیز از آن بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه یک سوم از کل اعتبارات شورای راهبردی به مسائل ورزشی شهرستان بندرماهشهر اختصاص داده شده، تصریح کرد: همه اعتبارات ذکر شده در قالب شورای راهبردی بوده که در مجموع در سال جاری بیش از ۸۰ میلیارد ریال به ورزش شهرستان بندرماهشهر اختصاص داده شده است؛ گله‌مندی هیئت‌های ورزشی به حق بوده و باید اعتبارات هدف‌مندتر و با برنامه بهتری تقسیم شوند.

 

hdr

فرماندار بندرماهشهر درپایان خاطرنشان کرد: ورزشگاه بزرگ بندرماهشهر و خوابگاه ورزشکان از اولویت‌های پروژه‌های ورزشی سال آینده بوده که با توجه به نیازهای شهر در نظر گرفته شده‌اند؛ بنا داریم پروژه ورزشگاه بزرگ را با کمک شهرداری بندرماهشهر آغاز کنیم و امیدواریم شهرداری عملکرد بهتری نسبت به اداره کل ورزش و جوانان در ساخت پروژه‌ها داشته باشد