روند اجرایی مسکن مهر شهر چمران بررسی شد

خورنا: روند اجرایی ، پیشرفت فیزیکی و مشکلات مسکن مهر شهر شهیدچمران از توابع ماهشهر روز سه شنبه در فرمانداری این شهرستان بررسی شد.

به نقل از ایرنا ، در این نشست که با حضور ˈمنوچهر حیاتیˈ فرماندار ماهشهر ، ˈمحمد شهیدزادهˈ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان، دستگاههای خدمت رسان و انبوه سازان پروژه مذکور برپا شد، ˈکامران مردان پورˈ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماهشهر گزارشی از پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی پروژه مسکن مهر شهید چمران را ارائه کرد.

فرماندار ماهشهر ضمن اعلام آمادگی فرمانداری ، همکاری و مساعدت کامل تمامی دستگاه های خدمت رسان را به منظور اجرای زیر ساخت ها و رفع مشکلات و کمک به انبوه سازان پروژه مذکور مورد تأکید قرار داد.

شهیدزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در این نشست با بررسی مشکلات پیمانکاران خواستار تلاش هرچه بیشتر انبوه سازان در خصوص اجرای تعهدات خود و تکمیل پروژه در زمان مقرر شد.

بنا به این گزارش شرکت کنندکان در این نشست همچنین از پروژه ۶۳۲ واحدی مسکن مهر شهرشهید چمران ماهشهر بازدید کردند.

در این بازدید اعلام شد: پروژه مسکن مهر شهید چمران توسط سه شرکت انبوه ساز به تعداد ۶۳۲ واحد به صورت آپارتمانی در دو طبقه ۴ واحدی با زیربنای مفید هر واحد ۸۵ متر مربع و ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.

سپس حیاتی فرماندار ماهشهر از روند اجرای مسکن مهر ابراز رضایت کرد و در خصوص اجرای زیر ساخت ها به دستگاه های خدمات رسان راهکارها و دستورهای لازم را ارایه نمود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان متولی پروژه مسکن مهر در ۳۷شهر زیر ۲۵هزار نفر استان از جمله شهر شهید چمران از توابع شهرستان ماهشهر می باشد.

قرار است در ماه جاری مراسم رسمی بهره برداری از دو هزار و ۱۰۰واحد مسکن مهر در شهرهای زیر۲۵هزار نفری استان برگزار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *