صعود دختران خرمشهری به لیگ والیبال کشوری

 

تیم دختران والیبالیست خرمشهری با صعود به مسابقات لیگ دسته سوم کشور عازم یزد شد.

به گزارش خورنا نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان خرمشهر ضمن تایید این خبر گفت: تعداد ۱۲ بازیکن‌ از دختران نوجوان خرمشهری(متولدین۸۴ تا ۸۲) با مربیگری لیلا طباخیان با پیروزی در رقابتهای منطقه ی آزاد اروند عازم مسابقات لیگ دست سوم کشور شدند.

آذر خنیفر افزود: برای انسجام هرچه بیشتر تیم ۴ نفر بازیکن کمکی از از دیگر شهرستانها با همکاری هیئت والیبال استان جذب کردیم تا بتوانیم در اولین حضور کشوری خرمشهر نتیجه ی خوبی بگیریم. در دور اول رقابتها که از امروز آغاز میشود با تیم های منتخب استانهای سیستان و بلوچستان ، قم، یزد ،اردبیل و خراسان شمالی هم گروه هستیم. طی این مدت با حمایت خانواده ها و رئیس هیئت بخوبی تمرین کرده و آموزش دیده اند و امیدواریم با دست پر به خرمشهر برگردند.

رئیس هیئت والیبال خرمشهر ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت تیم اعزامی خرمشهر گفت: ما از چهار سال پیش کار را از رده های سنی پایین آغاز کردیم. در اولین اقدام با عقد تفاهم نامه با آموزش و پرورش شهرستان ، مربی هایمان را برای جذب استعداها و گسترش و معرفی حداکثری والیبال به دانش اموزان به مدارس اعزام کردیم.

محمدحلیم دریس در این راستا افزود: در گام دوم با درآمدزا کردن آموزش این رشته و تهیه و تجهیز امکانات و اطلاع رسانی های عمومی، بستر علاقندی و جذب این رشته را مهیا کردیم. حضور حدود ۲۰۰والیبالیست در سالنهای ورزشی خرمشهر و آنچه امروز میبینید حاصل تلاش هیئت والیبال و مربیان زحمتکش این رشته طی چهار چهارسال گذشته است.

دریس همچنین ضمن گله مندی از عدم وجود خانه والیبال شهرستان خرمشهر از همکاری های هیئت والیبال منطقه آزاد اروند، اداره ورزش و جوانان خرمشهر و منطقه ازاد اروند و کمک های عبدالله سامری نماینده شهرستان تشکر کرد.

رئیس هیئت والیبال منطقه آزاد اروند با اظهار این نکته که این نخستین بار در تاریخ والیبال منطقه بعد از انقلاب است که تیم دختران نوجوان والیبالیست اختصاصا از اینجا اعزام میشود، این اتفاق را مایه ی مباهات دانست. احمد مقدم با آرزوی موفقیت برای دختران والیبالیست اعزامی افزود: در گذشته فقط تیم های استانی اعزام میشدند که سهم کمی نصیب ورزشکاران ما میشد اما امسال یک تیم کامل از منطقه اعزام شده است.