پیگیری مشکل میهمانداران قزار تهران _ اهواز/ هیچ نیرویی اخراج نشده است

خورنا_ مدیر کل راه آهن جنوب با اشاره به تجمع ظهر امروز تعدادی از مهمانداران قطارهای مسافر در خط تهران- اهواز گفت: مشکل این نیروهای شاغل در مسیر ریلی تهران – مشهد و ساکن در اندیمشک ، در حال پیگیری و بررسی است.

عبدالکریم درویش زاده روز چهارشنبه در جریان تجمع تعداد ۲۰ نفر از مهمانداران شرکت مسافربری مهتاب بر روی نقطه‌ای از خط آهن تهران – اهواز واقع در شهرستان اندیمشک، اظهار داشت: پیش از این تعداد ۲ رام قطار تهران- اهواز- تهران از سوی شرکت مسافربری مهتاب در مسیر جنوب فعالیت می‌کردند که بعد از آغاز فعالیت قطارهای فدک و پرستو، قطارهای این شرکت در دیگر مسیرهای ریلی شروع به تردد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از قطارهای با کیفیت و استاندارد مانند فدک و پرستو همواره خواسته مردم استان خوزستان و نیز مسئولان بوده است، گفت: با توجه به این موضوع قطارهای شرکت مهتاب در مسیر تهران – مشهد توسط همان نیروها بکار گرفته شد.

مدیرکل راه آهن جنوب ادامه داد: این نیروها که نزدیک به ۷۰ نفر هستند اغلب در شهرستان اندیمشک سکونت دارند که خواستار سیر در همان مسیر ریلی تهران- اهواز هستند.

درویش زاده خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ فردی از این نیروها که شامل مهمانداران، ترمزبان و دیگر نیروهای فنی است برای بررسی و پیگیری خواسته‌هایشان به این اداره کل مراجعه‌ای نداشته‌اند.

هیچ نیرویی اخراج نشده است

وی با تاکید بر اینکه مدیرعامل شرکت مهتاب اعلام کرده که هیچکدام یک از نیروها اخراج نشده اند، یادآور شد: همچنین حقوق این نیروها بدون تأخیر به آنها پرداخت شده است و مطالبات عقب مانده‌ای ندارند.

درویش زاده همچنین بیان داشت: بازگشت این نیروها به مسیر ریلی تهران – اهواز نیاز به پیگیری و بررسی دارد که به همین خاطر از مدیرعامل شرکت مهتاب درخواست شده به استان سفر کند تا با هماهنگی‌هایی که با شرکت راه آهن کشور خواهیم داشت در این خصوص مذاکراتی صورت بگیرد.

مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: تحقق خواسته این نیروها امری سخت و زمان بر است با این وجود در تلاش هستیم که مشکلشان با برنامه ریزی، رفع شود ولی آنچه که اهمیت دارد بیکار نشدن این افراد است.

بر اساس این گزارش، ظهر روز گذشته تعداد ۲۰ نفر از نیروهای شرکت مسافربری مهتاب در اعتراض به آنچه که وضعیت و شرایط شغلی خود خوانده‌اند در محدوده ریلی اداره راه آهن زاگرس دست به تجمع زدند و به مدت ۴۵ دقیقه تردد قطار مسافری تهران – اهواز را مختل کردند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *