برای نخستین بار/

عمل جراحی دیسک کمر با لیزر در بندر ماهشهر انجام شد

برای نخستین بار در بندر ماهشهر عمل جراحی دیسک کمر با لیزر در بیمارستان صنایع پتروشیمی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، برای نخستین بار در بندر ماهشهر عمل جراحی دیسک کمر با لیزر توسط دکتر «امیر آذرهمایون» متخصص و جراح مغز و اعصاب در بیمارستان صنایع پتروشیمی انجام شد.

این متخصص و جراح دیسک و ستون فقرات در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: این عمل جراحی بدون بی‌هوشی، برش پوست و خونریزی انجام می‌شود و بیمار بلافاصله پس از عمل می‌تواند به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهد.

دکتر امیر آذرهمایون افزود: این عمل جراحی طی حدود ۱۵ دقیقه و به صورت سرپایی و از طریق سوزنی که وارد فضای دیسک می‌شود، صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این نوع عمل جراحی عوارض جراحی باز را نداشته و بیمار پس از عمل هیچ نیازی به استراحت مطلق ندارد و می‌تواند به فعالیت عادی خود بازگردد.

این متخصص و جراح دیسک و ستون فقرات متذکر شد: کاندیداهای انجام این عمل جراحی پیش از این به تهران و سایر شهرها مراجعه می‌کردند و برای نخستین بار است که این نوع عمل در بندر ماهشهر انجام می‌شود.

آذرهمایون در پایان اضافه کرد: اگر این نوع عمل جراحی به مردم منطقه شناسانده شود گام بسیار مهمی در راستای کاهش هزینه‌ها و بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان و بیماران برداشته خواهد شد.