دلیل عمده آبگرفتگی در شادگان شکستن سیل‌بندهای خاکی است

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: دلیل عمده آبگرفتگی شادگان، شکستن سیل‌بندهای خاکی در این شهرستان بوده است.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: دلیل عمده آبگرفتگی شکستن سیل‌بندهای خاکی در این شهرستان بوده است.

وی افزود: به‌دلیل افزایش حجم آب در سیل‌بندها و شکسته شدن ۱۲ سیل‌بند خاکی از روستاهای شهرستان دچار آبگرفتگی شدند.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: روستاهای آلبوبندر، عنایتی سفلی و علیا، عبودی، شاولی و تعدادی از روستاهای حسینی و بخش خنافره در این حادثه دچار آبگرفتگی شده که با کمک نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، شهرداری، بسیج و نیروهای محلی و مردم، سیل‌بندها ترمیم و مردم آن روستاها امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه شهردار شهرستان به‌دلیل در اختیار قرار دادن امکانات از مردم و مسئولان شهری تقدیر و تشکر ویژه کرده است، گفت: از مردم شهر و روستاها انتظار می‌رود که تعامل و ارتباط بیشتری با مسئولان شهرستان در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌های آتی داشته باشند.

معاون فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: البته باران و بروز این نعمت الهی، دل بسیاری از کشاورزان و مردم منطقه که از کشت و کار تأمین معیشت می‌کنند را شاد کرده است.

*ستاد بحران خوزستان امدادرسانی کند

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اضافه کرد: ستان بحران این شهرستان همه تلاش خود را در راستای جلوگیری و پیشگیری از خطرات ناشی از بارندگی در این شهرستان می‌کند.

سنواتی در پایان از مسئولان استانی به‌ویژه مدیرکل ستاد بحران استان خوزستان خواستار امکاناتی شامل بیل مکانیکی، لودر و از این قبیل ابزار برای مقابله با حوادث سیل احتمالی در اختیار ستاد بحران شادگان قرار دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *