آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید گمرک شهرستان هندیجان

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید گمرک شهرستان هندیجان روز دوشنبه دهم تیرماه به ریاست علی بویری سرپرست فرمانداری هندیجان و با حضور مسئولین ذیربط و نمایندگان اتحادیه های لنج داران تجاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا علی بویری سرپرست فرمانداری هندیجان در این مراسم اظهار داشت: با توجه به وابستگی معیشت مردم شهرستان هندیجان به تجارت با کشورهای حوزه خلیج فارس،با همکاری مسئولین اجرایی استان و شهرستان توانستیم این امر مهم را بعداز وقفه ای اجرایی و رونق بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر تصمیمی که برای خدمت و منافع و معیشت مردم گرفته شود آن تصمیم درست و همیشه موفق خواهد بود.

بویری تصریح کرد: ساماندهی گمرک و اسکله های این شهرستان یکی از اهداف مهم ما بوده که پیگیر صادرات از گمرک هندیجان نیز خواهیم بود.

وی در پایان افزود: انشالله با تلاش مدیریت عالی استان،دستگاه‌های اجرایی ذیربط و پیگیری های لازم،زیرساختهای مورد نیاز برای رونق تجارت و صادرات کالا در گمرک شهرستان هندیجان را برای تجار مهیا خواهیم نمود.

در پایان این جلسه از زحمات آقای محراب امیری تقدیر و آقای علیرضا یزدان پناهی به عنوان سرپرست جدید گمرک شهرستان هندیجان معرفی شد.