اجرای ۵ طرح راه‌سازی در روستاهای شادگان

خورنا: رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان از اجرای ۵ طرح راه‌سازی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

ناجی حیاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در سال جاری پروژه‌ها و طرح‌هایی در زمینه راه‌سازی در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: اکثر این طرح‌ها در روستاهای شهرستان برنامه‌ریزی و در حال فعالیت است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان ادامه داد: احداث راه روستای خروسی شمالی به طول هشت کیلومتر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از این طرح‌هاست.

حیاوی تصریح کرد: احداث راه روستای منصور عاصی به طول هشت کیلومتر با ۵۰ درصد پیشرفت، احداث راه در روستای آنتنی‌های شادگان به طول هشت کیلومتر و با ۳۰ درصد پیشرفت، احداث راه روستای نهر مسلم به طول پنج کیلومتر با ۷۰ درصد پیشرفت از دیگر طرح‌های روستایی در حال اجرا در شادگان است.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این بهسازی منطقه گرگر نیز به طول دو کیلومتر و با پیشرفتی ۳۰ درصدی پروژه دیگر روستایی در شادگان است.

رئیس اداره راه و ترابری شادگان در خصوص زمان بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیز خاطرنشان‌کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه تامین اعتبار وجود دارد روند اجرای کار مطابق با پیش‌بینی‌ها نبوده است.

حیاوی افزود: برای امسال اعتباری در حدود ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این طرح‌ها اختصاص داده شده است که پاسخ‌گوی نیازها نیست.

وی ادامه داد: این در حالی است که تنها بخشی از این اعتبارات نیز دریافت شده است و بخش اعظمی از اعتبارات تخصیصی هنوز دریافت نشده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان در پایان گفت: این وضعیت تخصیص اعتبارات موجب شده است تا بسیاری از این پروژه‌ها به صورت نیمه تعطیل درآیند.