رقابت بیش از یک هزار داوطلب کنکور سراسری ۹۸ در بهبهان / آماده سازی ۱۰ حوزه آزمون

خورنا | پدرام کسائی:  مدیر آموزش و پرورش بهبهان از رقابت یک هزار و ۵۵۴ دختر داوطلب کنکور ۹۸ رشته تجربی در ۱۰ حوزه آزمون شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور گفت:  کنکور آزمون سرنوشت ساز و مهمی برای دانش آموزانی است که ۱۲ سال در امر تحصیل تلاش و کوشش داشته، و به امید کسب نتیجه مطلوب سختی هایی راتحمل کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های رایگان کنکوری برای دومین سال متوالی و بهره مندی  دانش آموزان کم بضاعت از این کلاسها، افزود: ایجاد فضای فیزیکی و شرایط بهینه در زمان برگزاری آزمون کنکور نیز از مهمترین برنامه های حوزه پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان بوده که به همت کارشناسان و مدیران حوزه ها در حال انجام است.

عبدی پور اضافه کرد: یک هزار و ۵۵۴ دختر داوطلب کنکور ۹۸ رشته تجربی در ۱۰ حوزه آزمون شهرستان بهبهان با هم به رقابت می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان توضیح داد: مدارس فرهنگیان هاجر، شایستگان، شهید بخردیان، شهید ناصری، شاهد جواهر بهبهانی، پیشگامان، شهید نحوی، دبستان صدیقات، هنرستانهای کاردانش فرزانگان و مهدیه از حوزه های مشخص شده برای برگزاری آزمون کنکور سراسری در رشته تجربی روز جمعه ۱۴ تیرماه ۹۸ هستند.

وی در پایان با اشاره با اینکه کارت ورود به جلسه از ۹ تا ۱۲ تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و دریافت است، گفت:  براساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون سراسری ۹۸ در روزهای پنجشنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ تیرماه ۹۸ در حوزه‌های آزمون برگزار خواهد شد.