ﺑﺎ ﺻﺪﻭﺭ بیانیه‌ای ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺖ:

اعلام موجودیت جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در استان خوزستان

جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی شاخه استان خوزستان طی مراسمی در اهواز اعلام موجودیت کرد.

احمدرضارستمی: به گزارش خبرگزاری خورنا امروز دوشنبه ۱۰ تیر‌ماه ۹۸ طی مراسمی در اهواز جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی شاخه استان خوزستان با حضور ﺣﺴﻦ ﺑﯿﺎﺩﯼ ‏ﺩﺑﯿﺮﮐﻞ این ﺟﻤﻌﯿﺖ با صدور بیانه‌ای اعلام موجودیت کرد.

در متن این بیانیه که توسط حسین کلاه‌کج دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در خوزستان قرائت شد آمده است:

«بسم الله‌الرحمن الرحیم»

با یاد و نام خدای پر مهر و آزادی بخش و با یاد شهیدان راه بندگی و آزادگی و با یاد امام راحل( ره) و به پیروی از ولی امر مسلمین جهان و رهبر آزاده‌مان حضرت آیت‌الله عظمی امام خامنه‌ای شروع خواهیم کرد، راهی که در آن خدمت به خلق است، راهی که شهیدان ما آن را نشان دادند، راهی که امام خوبیها چراغ این راه بودند، راهی که رهبر معظم انقلاب آن را به جوانان این خاک پر فروغ نشان دادند.
و اما امروز که بیش از هر زمان دیگر مسئولیت بر گردن فرزندان و جوانان همیشه ایثارگر ایران اسلامی خطیر‌تر است و دشمنان داخلی و خارجی این خاک گلگون شده از سرخی خون هزاران شهید رشید، بیش از هر موقع دیگر دندان طمع برای آب و خاک و سرمایه‌های آن تیز کرده‌اند و مترصد غفلت جوانان غیور ما هستند تا کمر بر نابودی این مرز پر‌گهر ببندند، ما جوانان باردیگر آمده‌ایم تا آب را در کام دشمنان ایران عزیز زهر گردانیم.
آمده‌ایم تا چشم غدارانی که نظر سوئی بر سرمایه‌های این جغرافیای سراسر افتخار دارند با گرد هلاهل کور کنیم و آمده‌ایم تا دستان اهریمنان مستکبر جهانی را که در انتظار تجاوز به این تاریخ مملو از رشادت هستند با تبر اراده خود قطع نماییم.
و اما حال که در بهبوهه رقم خوردن برگی دیگر از کتاب تاریخ سراسر غرور و سربلندی این سرزمین اسلامی هستیم، جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی شاخه خوزستان با توکل به خدا و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جوانگرایی و‌ با کسب اجازه از دبیرکل محترم این جمعیت جناب مهندس حسن بیادی، جهت اعتلای فرهنگ سیاسی و اجتماعی و نیز به منظور شناسایی جوانان نخبه در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، علمی و معرفی آنها به دستگاههای اجرایی جهت استفاده حداکثری از ظرفیت آنها و خدمت صادقانه، متعهدانه و متخصصانه به احاد ملت شریف استان خوزستان و همچنین توسعه فرهنگ مطالبه‌گری از مجاری قانونی و شفافیت در عملکردها، امروز دوشنبه مصادف با ۱۰ تیرماه ۹۸ با حضور جمعی از جوانان شایسته، خلاق و پر پتانسیل، اعلام موجودیت و شروع به فعالیت می‌نماید.
باشد که خداوند متعال به همه ما نفسی سلیم، زبانی فصیح و عملی پاکیزه عنایت فرماید و ما را در راه رسیدن به اهدافمان یاری نماید. والسلام علیکم..جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی شاخه استان خوزستان.

بنابر این گزارش در بخش پایانی این مراسم حسین کلاه کج به عنوان دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در خوزستان و آقایان سید علیرضا بهزادی، ابراهیم سپاس زاده، امین همتی، محمد شهروزیان، حمید بهمنی، مهدی عیدیوند، مصطفی رشید جلودار، مهدی راشدی، محمد امینی، مهران کلاه‌کج و سید مجتبی بهزادی نیز به عنوان اعضای شورای مرکزی این جمعیت در استان انتخاب شدند.