سه رشته جدید در دانشکده علوم پزشکی بهبهان

خورنا: سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به راه‌اندازی سه رشته کارشناسی در این دانشکده از مهرماه گفت:‌ با راه‌اندازی این رشته‌ها، ۹۰ دانشجوی جدید از مهرماه پذیرش شد و ۱۲۰ دانشجو از بهمن‌ماه به مجموع دانشجویان دانشکده می‌پیوندند.

دکتر عبدالرسول نیکخوی با بیان این مطلب عنوان کرد: ‌تا شهریورماه امسال، مجموع دانشجویان دانشکده علوم پزشکی بهبهان که پیش از این تحت عنوان دانشکده پیراپزشکی بهبهان فعالیت داشت، به ۱۵۵ دانشجو در ۲ رشته کاردانی رادیولوژی و اتاق عمل محدود بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط مسؤولان شهرستان و دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با ارتقا دانشکده پیراپزشکی بهبهان به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بهبهان در سال ۹۰ موافقت کرد و از مهرماه ۹۱ سه رشته بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی در این دانشکده راه‌اندازی و اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته‌ها شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان افزود: با پذیرش ۱۱۰ دانشجوی دیگر در بهمن‌ماه، مجموع دانشجویان این دانشکده در پنج رشته تحصیلی به ۳۶۵ دانشجو خواهد رسید. البته در آینده ۲ رشته کاردانی هم به کارشناسی ارتقاء پیدا می‌کنند.