تضییع حقوق کارگران در زیر مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان/ شرکت سهند به حقوق کارکنان بی توجه است

 

خورنا- در حالی سازمان بنادر بزرگ‌ترین اپراتور خود را از طریق مزایده انتخاب می‌کند که اپراتور کنونی در آستانه آغاز سومین و آخرین سال قرارداد خود است.

مجری کنونی تخلیه و بارگیری فله‌بار اداره کل بنادر و دریانوردی هنگام مزایده و برای برنده شدن حاضر شد باقیمت غیرکارشناسی برنده مزایده شود و پس از عقد قرارداد به میزان ۵۰ درصد حقوق کارگران را برای جبران مافات کاهش دهد.

مجری قرارداد تخلیه و بارگیری فله‌بار اداره کل بنادر خوزستان در حالی اقدام به تعویض مدیران خود می‌کند و مدیران غیر بومی و غیرمتخصص به کار می‌گیرد که گویا در شهرستان قحطی مدیر است.

مدیران مجموعه نیز در حالی به حقوق حقه پرسنل کم‌توجهی می‌کنند که بزرگ‌ترین سرمایه هر مجموعه نیروی کار متخصص آن است و پایه و اساس مجموعه را تشکیل می‌دهد.

این مدیران آنقدر به منطقه بی‌اهمیت هستند که برای خرید اقلام مورد نیاز خود نیز از پایتخت اقدام می‌کنند و جز کار و زحمت در اسکله‌های بندر امام هیچ منفعتی نصیب مردم منطقه نمی‌شود.

به مدیران مجموعه پیشنهاد می‌شود که از اتاق‌های خوش دکور و خنک‌شان خارج شده و به زیرمجموعه خود که در گرمای بالای ۵۰ درجه در اسکله مشغول به کار هستند سر بزنند.

این شرکت در حالی با هماهنگی نماینده مردم در مجلس ، مدیران غیر بومی بکار میگمارد که علارغم تناژ بالای تخلیه غلات هیچگونه تغییری در بهبود وضعیت معیشت کارگران نداده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *