امام جمعه خرمشهر: باید میدان تره بار در شهر ایجاد شود

خورنا _امام جمعه خرمشهر درخطبه های نماز جمعه این هفته، کاهش مدت دادرسی را از مطالبات مردمی از دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: اطاله دادرسی در واقع تضییع حقوق مردم است که باید مسؤولان این مسکل را حل و رفع کنند.

وی اظهار کرد: ملت ما خواستار است که دستگاه قضایی ما دستگاه انقلابی باشد و با فساد، رانت، تبعیض قاطعانه برخورد کند ، قوه قضاییه باید با تخلف و جرم از هر کسی که باشد، مقتدرانه مبارزه کند و حقوق عامه را احیا کند.

وی با اشاره به مسأله گرانی در کشور و شهرستان، عنوان کرد: یکی از علل گرانی‌ها عدم نظارت موثر در سطح کشور است ، قیمت‌ها در سطح بازار واحد نیست و این امر بهترین شاهد بر عدم نظارت است که باید مسؤولان پاسخگو باشند.

حجت الاسلام عادلپور عدم وجود میدان تره‌بار و میوه در خرمشهر را مشکل دانست و اظهار کرد: باید این میدان در شهرستان ایجاد شود و مسؤولان برای این امر زمان را دریابند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به افتتاح قطار ۵ ستاره مدرن فدک در خرمشهر، عنوان کرد: از همه مسؤولان برای ایجاد این امکان مدرن تشکر و قدردانی می‌کنم، این مسأله نباید قیمت ارزان قطارها را حذف کند و وضعیت فقرا با وجود این قطارها باید سنجیده شود.