درخشش گروه شیمی شهرستان بهبهان با کسب ۴ مقام نخست استانی

خورنا | پدرام کسائی:  مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب ۴ مقام نخست استانی توسط دبیران شیمی شهرستان بهبهان در فراخوانهای گروه شیمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور با اشاره به تلاشهای ارزنده گروه های آموزشی در رشد و ارتقاء جایگاه آموزشی شهرستان بهبهان در استان، گفت: اطلاع رسانی مناسب، جلب مشارکت و حضور دبیران در فعالیت های آموزشی و برنامه عملیاتی سالانه گروه های آموزشی از اهم وظایف کارشناسی گروه ها و سرگروه های آموزشی بوده که به خوبی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: همت، تلاش و پشتکار همیشگی دبیران متعهد بهبهانی در عرصه های علمی و آموزشی موجب شده که الگوی علمی برجسته ای برای جامعه بزرگ فرهنگی استان شناخته شوند و نام بهبهان در صدر قرار گیرد.

عبدی پور با بیان اینکه در طول سال تحصیلی فراخوان های علمی کشوری و استانی مرتبط با دروس مختلف در گروه های آموزشی صورت می پذیرد، اضافه کرد: در گروه شیمی متوسطه دوره دوم، ۴ فراخوان با موضوعات گوناگون برگزار شد، که دبیران علاقمند و توانمند این گروه توانستند با شرکت در این فراخوان ها موفق به کسب چهار مقام برتر استانی شوند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: در فراخوان های روز شیمی سبز بخش مسابقه ی تهیه پوستر، آذر پیله ور؛ در بخش مسابقه ی برگزاری مراسم در مدارس، اکرم ظهراب و صدیقه هوشمند و در بخش تهیه فیلم کوتاه آموزشی پایه دوازدهم، شهره پورویس توانستند با افتخار به کسب رتبه اول استان در گروه تخصصی خود دست یابند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان ضمن آرزوی موفقیت، کسب این دستاورد ارزنده علمی را به معاونت آموزش متوسطه، کارشناسی گروه های آموزشی، سرگروه ساعی و دبیران تلاشگر گروه شیمی، دبیران برگزیده و فرهنگیان فرهیخته شهرستان بهبهان تبریک گفت.