لزوم نوسازی تجهیزات بیمارستان شادگان

خورنا: مدیر شبکه بهداشت شادگان گفت: جراحی‌های گوناگون و بخش‌های مختلفی در تنها بیمارستان شادگان انجام شده اما دستگاه‌هایی مانند سی‌ تی اسکن، رادیولوژی و دیگر تجهیزات پزشکی قدیمی است.

احمدرمضان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در شادگان عنوان کرد: برای نخستین بار در بهداشت و درمان شادگان ۱۳ نیروی متخصص در بخش‌های درمانی بیمارستان شادگان فعال هستند.

وی افزود: با رایزنی‌ها و همکاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان در حال حاضر متخصصان بیمارستان شادگان به ۱۳ نفر رسیده‌اند اما همچنان بیمارستان این منطقه با مشکلاتی برای نگهداری روبه‌رو است.

مدیر شبکه بهداشت شادگان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص چرایی وجود یک بیمارستان در شادگان گفت: در حال حاضر ما برای حفظ و نگهداری این بیمارستان با مشکل مواجه هستیم و توانایی ساخت بیمارستان جدیدی را در منطقه نداریم.

وی تصریح کرد:  جراحی‌های گوناگون و بخش‌های مختلفی در تنها بیمارستان شادگان انجام شده اما دستگاه‌هایی مانند سی‌تی اسکن، رادیولوژی و دیگر تجهیزات پزشکی قدیمی است.

احمدی ادامه داد: در چند روز آینده قول خرید یک دستگاه رادیولوژی جدید به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان را از دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان برای بیمارستان شادگان کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به دستمزد پزشکان عمومی در شادگان عنوان کرد: به سبب این‌که شادگان در مسیر تردد و ترانزیتی قرار ندارد برای جذب پزشکان با مشکل روبه‌رو هستیم و باید تسهیلات ویژه‌ای برای پزشکان این منطقه در نظر گرفته شود.

مدیر شبکه بهداشت شادگان ادامه داد: در حال حاضر تعرفه دستمزد پزشکان عمومی ۱۳ هزار تومان تعیین شده که ۲ برابر این تعرفه و معادل مبلغ ۲۶ هزار تومان به پزشکان عمومی شادگان پرداخت می‌شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر بخش‌های مختلفی مانند جراحی، زنان، اطفال، اعصاب و روان بیمارستان فعلی شادگان فعال و آماده خدمات رسانی به شهروندان بوده و با تلاش‌های فرماندار، نماینده و مدیر این شبکه به‌زودی مجوز ساخت دومین بیمارستان منطقه از سوی وزارت بهداشت صادر می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *