آبگرفتگی در هندیجان تلفات جانی نداشت

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: نقاط آسیب دیده شهرستان را شناسایی و به مدیریت بحران خوزستان اطلاع‌رسانی کرده‌ایم تا با تأمین اعتبار در راستای رفع مشکلات و نواقص آنها برآییم.

بهروز فرج‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: بارش‌های اخیر و بارندگی‌های مداوم در شهرستان منجر به آبگرفتگی‌های وسیعی در سطح منطقه شد.

وی افزود: آبگرفتگی‌های ایجاد شده در شهرستان با تعامل و همکاری مضاعف جمعیت هلال احمر، بخشداری‌ و دهیاری‌ها و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط در راستای رفع مشکلات پیش آمده در منطقه اقدامات لازم را به‌کار گرفته و اعمال کردند.

فرماندار هندیجان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر وجود شایعه کشته شدن یک فرد بر اثر آبگرفتگی‌ها در هندیجان تصریح کرد: این خبر در حد شایعه بوده و اصلاً صحت ندارد.

وی همچنین عنوان کرد: آبگرفتگی‌های اخیر نیز منجر به تلفات تعدادی دام در روستای چم خلف عیسی شده که در همین راستا نیز حمایت و تمهیدات لازم برای جبران خسارت اندیشیده شده است.

فرج‌الهی بیان کرد: نقاط و بخش‌های آسیب دیده را شناسایی کرده و به مدیریت بحران استان خوزستان اطلاع‌رسانی کرده‌ایم تا با تأمین اعتبار در راستای رفع مشکلات و نواقص آنها برآییم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *