فشار نماینده بهبهان برای تغییر مدیرعامل تازه منصوب شده شرکت بهره برداری مارون

خورنا |  شنیده ها از فشار بیش از حد نماینده بهبهان، برای تغییر مدیر عامل تازه منصوب شده شرکت بهره برداری مارون حکایت دارد.


بر همین اساس شنیده ها حاکی از این است که روز گذشته در حالی که مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مارون با حضور معاونین سازمان آب و برق خوزستان و فرماندار شهرستان بهبهان در حال برگزاری بود، نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی، با حضور در معاونت آب وزارت نیرو، مخالفت شدید خود را با این انتخاب، و تلاش برای انتصاب گزینه خود اعلام کرده بود.

شایان ذکر است که انتخاب مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مارون، بر اساس فراخوان اعلام شده توسط این شرکت صورت گرفته، و نامزد ها بر اساس رزومه اعلام شده امتیازات دهی شده، و گزینه نهائی توسط هیئت مدیره انتخاب و اعلام شده است.


حال شنیده ها حاکی از این است که نماینده بهبهان با فشار مضاعفی که امروز در مجلس بر معاون پارلمانی وزارت نیرو داشته، خواستار برکناری مدیرعامل منصوب شده و انتصاب گزینه خود که در فراخوان اعلامی رتبه سوم را کسب کرده بوده می باشد.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آتی هیئت مدیره شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون، تن به خواسته نماینده بهبهان و تغییر  مدیر عامل جدید این شرکت که فقط چند روز از انتصابش گذشته، و طی مراسم رسمی معارفه شده، خواهد داد یا خیر؟