ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ ﻭ ﺳﻼﻣﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎن عنوان کرد:

فعال شدن نزدیک به ‌هزار ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ غنی‌سازی ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﺮﺍﻏﺖ در استان خوزستان

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ ﻭ ﺳﻼﻣﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎن عنوان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود که نزدیک به هزار پایگاه آموزش و پرورش استان خوزستان برای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی فعال شود.

احمدرضارستمی: به گزارش خبرگزاری خورنا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که دوشنبه سوم تیرماه ۹۸ در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد ﻣﺤﻤﻮﺩ ﻣﻌﺰﯼ گفت: هرساله پایگاههای تابستانه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خوزستان فعالیت‌های خود را از تیرماه آغاز و تا شروع امتحانات شهریورماه به کار خود ادامه می‌دهند.

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ ﻭ ﺳﻼﻣﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎن خاطر نشان کرد: در این طرح دانش‌آموزان با توجه به سن و جنسیت خود فعالیت مورد نظر را انتخاب می‌کنند و این فعالیتها به علت تنوع و کیفیت بالایی که دارند می‌توانند مکمل خوبی برای فعالیت درسی دانش‌آموزان در فصل تابستان باشند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در کانونهای اوقات فراغت تابستانه بسیاری از مهارت‌های فصل اول زندگی را فرا می گیرند اظهار کرد: امسال در شیوه‌نامه‌های ابلاغی شورای آموزش و پرورش کشور به تمامی استانها با شعار اینکه هر دانش‌آموز باید یک مهارت کاری را در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بیاموزد بحث کارآفرینی مورد تاکید قرار گرفته است.

معزی در ادامه از ثبت‌نام ۱۴۰ هزار نفر در طرح تابستانه اوقات فراغت دانش‌آموزی استان خوزستان در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: امسال پیش‌بینی می‌شود که نزدیک به هزار پایگاه آموزش و پرورش استان خوزستان برای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی فعال شود که این پایگاهها از ۱۵ تیرماه کار خود را آغاز کنند.

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ ﻭ ﺳﻼﻣﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎن در پایان عنوان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود امسال نزدیک به ۸۰ هزار دانش‌آموز در ۲۵ رشته ورزشی و ۵۰ رشته مختلف گلدوزی، خیاطی، تزریقات و غیره در کانونهای فرهنگی، اماکن ورزشی و اردوگاههای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خوزستان شرکت کنند.