پس از چند سال انتظار:

واحد ۸۰۰ و مخزن ۲۰۰۱C پتروشیمی بوعلی سینا وارد عملیات اجرایی می شود

خورنا|باقر گل فر:پس از گذشت چند سال از حادثه آتش سوزی واحد ۸۰۰ و مخزن ۲۰۰۱C پتروشیمی بوعلی سینا وارد عملیات اجرایی می شود.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی : در روز سه شنبه ۹۸/۳/۲۸ قرارداد بازسازی و نوسازی واحد ۸۰۰ و مخزن ۲۰۰۱C بین پتروشیمی بوعلی سینا و شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی منعقد شد.

سید محمد احمدزاده مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا در این جلسه اظهار داشت: نکات مثبت این قرارداد استفاده از پتانسیل موجود در هلدینگ خلیج فارس در اجرای این پروژه ها است که از تعهد و توانمندی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی استفاده نمود.

وی در ادامهافزود: به دلیل توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی ، با راه اندازی واحد ۸۰۰ خوراک پتروشیمی تندگویان تامین خواهد شد و به دنبال آن نیاز تعداد زیادی از شرکت های صنایع پایین دست بر طرف می شود و علاوه بر تکمیل زنجیره تولید ، وابستگس به کشتی و هزینه های حمل و نقل کاهش می یابد.

مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا در پایان گفت:امید است با یاری خداوند متعال و اهتمام و همکاری دو شرکت و حمایت هلدینگ خلیج فارس این پروژه مهم و حیاتی در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

صفرعلی بابایی مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در ادامه این جلسه عنوان کرد:بنابه تجارب و سوابق شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در اجرای پروژه های صنعتی و غیر صنعتی ، با نگاه منطقی به روند اجرای این پروژه مهم بعنوان شرکت همکار در این پروژه با تمام توان و از لحاظ کیفیت ، زمانبندی اجرای پروژه با همکاری پتروشیمی بوعلی سینا به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در پایان افزود:از حسن اعتماد هلدینگ خلیج فارس و  پتروسیمی بوعلی سینا به این شرکت سپاسگزارم ، انشالله بتوانیم با تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در اجرای این پروژه به بهره برداری برسانیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *