دیدار جمعی از مسئولین آغاجاری با ریاست دادگاه عمومی شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه 

خورنا_بهنام کنارکوهی/ صبح امروز فرماندار به همراه امام جمعه و دیگر مسئولین به مناسبت هفته قوه قضائیه با ریاست دادگاه عمومی آغاجاری دیدار و گفتگو کردند.

 

در ابتدای این دیدار حسین پور رئیس دادگاه عمومی آغاجاری بر لزوم پیگیری وضعیت ارتقاء این دادگاه به دادگستری و رفع مشکل کمبود نیروی انسانی تاکید کرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه هم با عرض تبریک هفته قوه قضائیه و عرض خسته نباشید به ریاست و کارکنان دادگاه، درباره منصب و جایگاه خطیر امر قضا در نظام جمهوری اسلامی ایران و اهمیت آن از دیدگاه امام (ره) مطالبی بیان نمودند.

پاکدل فرماندار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر ماه شهید آیت الله بهشتی و جمعی از یاران انقلاب و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: امر قضاوت دارای سختی های خاص خود می باشد و آقای حسین پور با تمام توان و سعه صدر و وظیفه شناسی، نهایت دقت را جهت تشخیص و تصمیم گیری صحیح در بررسی پرونده های قضایی به کار گرفته اند و در برخی موارد به منظور قضاوت منصفانه و عادلانه به صورت میدانی در روستاها حضور یافتند.

فرماندار آغاجاری با تشکر از زحمات و همراهی موثر وی با اعضای شورای تامین شهرستان گفت: در خصوص موضوعات مطرح شده از جمله کمبود نیروی انسانی در دادگاه عمومی شهرستان و ارتقاء آن به دادگستری، پیگیری های لازم را تا حصول نتیجه انجام خواهند داد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و گل از زحمات و تلاش های صادقانه ریاست و کارکنان دادگاه آغاجاری تجلیل بعمل آمد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *