افتتاح ۱۵ کیلومتر از جاده مرگ حاصل فشار نمایندگان و رسانه‌هاست

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل جاده آبادان ماهشهر ناشی از پیگیری جدی و گسترده نمایندگان آبادان و خرمشهر و پشتیبانی رسانه‌های تاثیرگذار است.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آماده شدن ۱۵ کیلومتر از جاده آبادان ماهشهر ناشی از پیگیری جدی نمایندگان آبادان و خرمشهر و حمایت و پشتیبانی رسانه‌های تاثیرگذاری همچون خبرگزاری فارس و صداوسیما بوده است.

وی گفت: زمانی که فریاد می‌زدیم که مسئولان استان از خواب بیدار شوید مردم در این جاده در حال تلف شدن هستند برخی از مسئولان استانی و حتی محلی، کوچک‌ترین موضع‌گیری در قبال این مسئله نکردند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس و رسانه‌ها بودند که مسئولانی که تنها به پشت میز اکتفا کرده بوده را به تحرک وا داشتند تا طلسم این جاده‌ای که مردمان زیادی را در منطقه داغدار کرده شکسته شود.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز در حال روی دادن است بایستی ۱۵ سال پیش انجام می‌شد اما ندانم کاری‌های مسئولان باعث شد که جاده ۴۰ کیلومتری آبادان و خرمشهر دهها خانواده را داغدار کند تا به سرانجام برسد.

انصاری در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس از وزارت راه و شهرسازی خواست تا این پروژه را طبق زمانبندی اعلام شده به سرانجام برسانند.

وی افزود: انتظار مردم و نمایندگان آنها در مجلس بسیج همه امکانات برای افتتاح نهایی این جاده مهم و حیاتی است.