امام جمعه ماهشهر: حسرت بوسه بر ضریح عشق بر دل ماهشهر ماند

خورنا: امام جمعه بندر ماهشهر گفت: دل مردم متدین ماهشهر در حسرت عبور کاروان ضریح مقدس اباعبدالله (ع) از این شهرستان در تب و تاب است و می‌سوزد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: دل‌های مؤمنان با عترت آل پیامبر (ص) گره خورده و با اندک بهانه‌ای مرغ دل‌های مردم به سوی اهل بیت پر می‌زند و روانه می‌شود.

وی ادامه داد: مزین و معطر شدن فضای استان خوزستان به ضریح مطهر امام حسین(ع) در ایام محرم و عزای حسینی یک نعمت الهی است که باید قدردان این نعمت بود.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه محبت امام حسین(ع) در عمق جان و قلب مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان نهادینه شده است، افزود: هر کجا نامی از امام حسین (ع) است دل‌های آزاده و علاقمند به اهل بیت (ع) در تلاطمند و مکتب امام حسین (ع) تا قیامت از دل‌ها و قلب‌ها بیرون نخواهد رفت، زیرا او بر دل‌ها حکومت دارد.

غبیشاوی تصریح کرد: خداوند محبت و عشق به حضرت سیدالشهدا، ابوالفضل العباس و یارانش را در دل‌های این مردم قرار داده است.

وی اظهار داشت: امروز نیز که شاهد عبور کاروان ضریح مقدس آقا ابا عبدالله الحسین (ع) از استان خوزستان هستیم همه مردم مشتاق هستند که که این کاروان از شهر و دیارشان عبور کند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: خیل زیادی از مردم ماهشهر نیز پس از آن که متوجه شدند این شهرستان در مسیر کاروان قرار ندارد مسافت زیادی را تا شهرهای مسیر ضریح مقدس طی کردند.

وی اذعان داشت: تمایل بسیار زیادی داشتیم که کاروان ضریح متبرک آقا امام حسین (ع) از شهرستان بندر ماهشهر نیز عبور کند اما از آنجا که قصد نداشتیم خللی در اصل برنامه ایجاد شود این حسرت بر دل ما و همه ماهشهری‌ها به جای ماند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *