۱۵ کیلومتر جاده آبادان ماهشهر افتتاح شد

خورنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: پروژه جاده آبادان ـ ماهشهر که قرار است تا دهه فجر سال جاری به افتتاح و بهره‌برداری برسد مقرر شده هر ماه، تکمیل ۱۵ کیلومتر مسیر را در برگیرد.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: ۱۵ کیلومتر پروژه نیمه تمام جاده آبادان ـ ماهشهر صبح امروز افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پروژه ناتمام جاده آبادان ـ ماهشهر که بیش از ۴۰ کیلومتر آن دست نخورده باقیمانده بود با پیگیری‌های مسئولان شهری و استانی همچنین اختصاص اعتبارات ویژه از سوی وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت آغاز به کار مجددی پیدا کرد.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه گفتگو با فارس تصریح کرد: این پروژه که قرار است تا دهه فجر سال جاری به افتتاح و بهره‌برداری برسد مقرر شده هر ماه، آسفالت و تکمیل ۱۵ کیلومتر این مسیر را در برگیرد.

وی اضافه کرد: ۱۵ این پروژه که قرار بوده پنجم آذرماه سال جاری تکمیل شود با تأخیر ۱۰ روزه امروز به افتتاح رسید.

ایلخاص‌زاده در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان عنوان کرد: این جاده تاکنون جان بسیاری از شهروندان و هم استانی‌های ما را گرفته و امیدواریم با افتتاح تمام این مسیر در موعد مقرر بتوان در راستای کاهش تصادفات و سانحه‌های در انتظار آن اقدامی مؤثر کرد.

وی در پایان گفتگو با فارس از شهروندان خواست با تعامل و همکاری بیشتری با مسئولان، رانندگی در این مسیر را با دقت و احتیاط بیشتری انجام دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *