فرماندار ماهشهر: ماجرای “روستای هشچه” بزرگ نمایی شد

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: در ماجرای روستای هشتچه برخی خبرنگاران خواسته یا ناخواسته اقدام به شیطنت کرده و در این رابطه بزرگنمایی و اخبار غیر واقعی منتشر کردند.

منوچهر حیاتی فرماندار ماهشهر اظهار داشت: پس از بارندگی‌های اخیر و افزایش سطح رودخانه جراحی ، برخی کشاورزان روستای هشچه ماهشهر قصد چنین کاری داشتند که بلافاصله با حضور ماشین‌آلات شهرداری چمران از ورود آب رودخانه به این روستا جلوگیری شد.

حیاتی افزود: اما برخی خبرنگاران خواسته یا ناخواسته اقدام به شیطنت کرده و در این رابطه بزرگنمایی و اخبار غیر واقعی منتشر کردند و این در حالی است که هیچ یک از روستاهای تابعه شهرستان بندر ماهشهر دچار آب‌گرفتگی و گفتار طغیان رودخانه نشد و با بسیج کردن تمام ادارات و ارگان‌ها از خطر جاری شدن سیل جلوگیری به عمل آمد.

حیاتی در ادامه با اشاره به بارندگی‌های اخیر و مشکلات پس از آن تصریح کرد: در مسأله بارندگی‌های اخیر و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها همه مسئولان پای کار بودند و با یک بسیج همگانی موضوع به خوبی تحت کنترل قرار گرفت.

وی در بخشی دیگر از صحبتهای خود با اشاره به مشکلات شهرستان ماهشهر گفت :شهرستان بندر ماهشهر دارای مشکلات و معضلات فراوانی است و انتظارات مردمی هم بسیار بالا و کاملاً به حق است.

وی ادامه داد: وجود نیروهای بومی در رأس مدیریت شهرستان انتظارات شهروندان را افزایش می‌دهد که باید در راستای برآورده کردن این خواسته‌ها تلاش بیشتری صورت بگیرد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود  برآورده کردن خواسته‌های به حق مردم، عزم خود را جزم کرده‌ایم و با حضور معاون جدید که فردی توانمند و دارای سوابق بسیار درخشانی است این راه را با تمام جدیت طی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است چند روز پیش برخی از خبرگزاریها اقدام به انتشار خبر غیرواقعی زیر آب رفتن روستای هشتچه از توابع شهرستان بندرماهشهر کردند ، که با واکنش شدید فرمانداری ماهشهر روبرو شد و باعث شد تکذیبیه ای در رد آن خبر صادر کنند .