برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی ووشو سبک شینگ یی چوان گرامیداشت مرحوم رشید رفیعی

اولین از دوره مسابقات قهرمانی ووشو سبک شینگ یی چوان گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم رشید رفیعی در هندیجان برگزار شد.

احمد عسکری مهر رئیس سبک شینگ یی چوان استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار داشت: اولین دوره از مسابقات قهرمانی ووشو سبک سبک شینگ یی چوان گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم رشید رفیعی ورزشکار مدافع حرم اهل شهرستان هندیجان با قهرمانی تیم هیات ووشو بندر ماهشهر به کار خود پایان داد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از رقابتها بیش از ۲۰۰ ووشو کار در قالب ۱۲ تیم و در تمامی رده های سنی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم های بندر ماهشهر، هندیجان و دزفول به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

رئیس سبک شینگ یی چوان استان خوزستان در ادامه گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات تیم هیات ووشو بندر ماهشهر را جهت حضور در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور همراهی خواهند کرد .

عسکری مهر در پایان افزود: از زحمات حسین محسنی نژاد سرپرست اداره ورزش و جوانان، خانم شکاری مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان و همچنین میزبانی خوب هیات ووشو شهرستان هندیجان تشکر و قدردانی مینمایم.

گفتنی است در پایان تیم هیات ووشو بندر ماهشهر مقام قهرمانی خود را به خانواده مرحوم رشید رفیعی ورزشکار مدافع حرم اهل شهرستان هندیجان اهدا نمود .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *