ورود ۱۹ هزار پرونده به دادگستری رامهرمز درسال ۹۷

حجت الاسلام والمسلمین مرعشی، در نشست خبری با اهالی رسانه سرقت، تصادفات،ضرب و جرح،توهین و تهدید از اهم جرائم شهرستان خبرداد.

خورنا/فرشیدفرجی-حجت الاسلام والمسلمین مرعشی رییس دادگستری رامهرمز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش برنامه های دادگستری رامهرمزدر هفته قوه قضاییه بدین صورت تشریح کرد: که در روز شنبه در گلزار شهدای گمنام و بهشت آباد حضور خواهیم یافت.
دیدار با خانواده‌های شهدای دادگستری، دیدار عمومی با مردم ، دیدار باحقوقدانان و اساتید دانشگاهی، تجلیل از قضات برتررامهرمزطی یک برنامه خاص ، حضور در زندان شهرستان و دیدار بازندانیان و سخنرانی قبل از خطبه‌ها در نماز جمعه هفته بعد از دیگر برنامه های دادگستری در هفته قوه قضائیه است.

وی در ادامه با بیان افزایش میزان پرونده های وارد شده به داگستری گفت: در سال قبل نزدیک به ۱۹۰۰۰ پرونده به دادگستری وارد شد و تعداد۱۹۵۵۶ پرونده قاضی های دادگستری شهرستان رسیدگی و مختومه شد؛
مرعشی افزود:بیشترین فراوانی در موضوع پرونده ها به ترتیب مربوط به سرقت، تصادفات، ضرب و جرح، توهین و تهدید بوده است.

وی ادامه داد:در سه ماهه اول امسال بیش از ۴۸۰۰ پرونده وارد دادگستری شده وبیش از ۵۴۰۰ پرونده رسیدگی و مختومه شد.

رییس دادگستری شهرسان رامهرم درپایان گفت: آستانه تحمل مردم پایین‌تر آمده است و باید سعه‌ی صدر را بالا برد هرچند مشکلات اقتصادی در بالا رفتن این آمارها مستقیما دخیل است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *