پیام مشترک شهردار ورییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر به مناسبت روز جهانی قدس

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در پیامی از عموم شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز نمایش اقتدار مسلمین جهان و رستاخیز استکبار ستیزی ملت های مسلمان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه جهان و روز ناکامی ترفندها وتوطئه های صهیونیسم و استکبار جهانی است.

روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشان حضرت امام خمینی(ره) است که بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مسلمانان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می دارند غافل نمانند.

ملت بیدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی همراه با دیگر ملل مسلمان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند.

لذا امسال در تقارن روزجهانی با سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد بر همه‌ی مسلمانان فرض است که یک بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، همگام و همزبان با یکدیگر، ضمن شرکت پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در زیر سایه‌ی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) با آرمان‌های امام عظیم‌الشأن بیعتی دوباره کنند.

فرصت را مغتنم شمرده ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات مومنین روزه دار وتسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل عظیم الشان (ره) وگرامیداشت قیام ۱۵ خرداد وروز جهانی قدس از عموم مردم پارسا و خداجوی بندرماهشهر دعوت می نماییم تا باشکوهتر از سال گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

بی تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دارانقلابی و ولایت مدار بندرماهشهر در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و گامی بلند برای خنثی‌سازی توطئه‌های اخیر استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار وازناب خائنش در منطقه
خواهد بود . ان شاالله

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر
مجتبی آبادی ریاست شورای اسلامی شهر بندرماهشهر