گزارش کامل بازی های هفته نهم فوتبال لیگ برتر خوزستان+نتایج

خورنا: هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان که بنام شادروان هوشنگ فیروزفر نامگذاری شده بود در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه با انجام هشت دیدار پیگیری شد که حاصل این رویارویی ها ثبت ۱۸ گل بود.

به گزارش خبرنگار خورنا، پیروزی صدرنشین مسابقات استقلال ملاثانی با یک گل مقابل پرسپولیس ویس، توقف جنوب سوسنگرد مقابل میلاد دزفول، پیروزی تیمهای شاهین هندیجان، نفتون مسجدسلیمان، استقلال رامهرمز و استقلال شوشتر، تساوی بدون گل فرهنگ رامهرمز و ناتمام ماندن بازی شلمچه نوین خرمشهر از جمله حوادث دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال خوزستان بود.

بدین ترتیب این پیکارها به روزهای حساس خود نزدیک می شود و به همین نسبت مسئولیت داوران برای اجرای قوانین مشکل تر میگردد. باید بیاد داشته باشیم که قضاوت از سخت ترین و دشوارترین امور است و داور هم مانند هر انسانی ممکن است اشتباه کند و رای به خطا دهد اما اگر این اشتباهات از حدود متعارف فراتر رود ضعف داوران نمایان می شود، بنابراین باتوجه به تجربه و درایت مسئولان کمیته داوران انتظار میرود در گزینش داوران وسواس بیشتری بخرج دهند.

این هفته در هندیجان ملاقات دو همنام شاهین هندیجان و ماهشهر پرگل و پرجنب وجوش از آب درآمد. سفیدپوشان هندیجانی با هتریک امیر مکینه کار در مقابل دوگل حمیدصالحی نژاد به برتری ۳ بر ۲ دست یافتند تا شاگردان ابراهیم اشکش از انتهای جدول کمی فاصله بگیرند.

گفتنی است در این دیدار حرکت زشت بازیکن ماهشهری پس از گل باعث تحریک تماشاگران هندیجانی شد.

استقلال ملاثانی که حالا وزنه بزرگی در فوتبال خوزستان به حساب می آید در خانه با یک گل پرسپولیس ویس را شکست داد. در این دیدار قرمزپوشان ویسی بازی خوبی را به معرض نمایش گذاشتند و چهره یک تیم مغلوب را نداشتند.

تک گل این دیدار را حسن کمایی در نیمه اول با شوتی از راه دور روی اشتباه دروازه بان حریف به ثمررساند. استقلال با این برد ۱۹ امتیازی شد و پرسپولس هم  با ۱۳ امتیاز در جای هشتم ایستاد.

جنوب سوسنگرد در یک بازی خانگی مقابل میلاد دزفول نیمه اول را با تک گل حمید جرفی با پیروزی به رختکن رفت و در نیمه دوم دزفولی ها بخود آمدند و با دو گلی که زدند باعث تلخ کامی میزبان شدند.

نفتون که این هفته در قلعه تل مهمان تیم سختکوش آنزان ایذه بود در نیمه دوم به گل رسید تا با دو پیروزی متوالی و کسب ۱۵ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند.

در دیگر بازی این هفته شلمچه نوین خرمشهر که با یک گل از مهمان خود استقلال حمیدیه پیش بود. بدلیل اعتراض بازیکنان آبی پوش حمیدیه به قاضی میدان و تنش های بوجود آمده بازی نیمه تمام ماند تا کمیته برگزاری مسابقات در این خصوص تصمیم گیری کند.

در همین چارچوب مسابقات روز پنج شنبه فرهنگ رامهرمز دو امتیاز حساس از دست داد. این تیم که مهمان سپاهان ایذه بود در یک بازی فیزیکی و پربرخورد به تساوی بدون گل رضایت داد تا با کسب ۱۷ امتیاز همچنان در مکان دوم قرار بگیرد.

استقلال رامهرمز که زیر پوشش بسیج انصاف رفته است در یک نمایش کوبنده با سه گل  محمد آرزومند در ملاثانی شیبان را از پیش رو برداشت تا با کسب ۱۳ امتیاز به نیمه جدول برسد.

آخرین دیدار هفته نهم را روز جمعه دو تیم آبی پوش مسجدسلیمان و شوشتر در مسجدسلیمان انجام دادند که استقلال شوشتر موفق شد با سه گل به پیروزی برسد و با کسب ۱۶ امتیاز به رده سوم جدول صعود کند تا پرونده  این هفته هم بسته شود.

نتایج کلی هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان:

(شاهین هندیجان ۳….شاهین ماهشهر ۲)

(جنوب سوسنگرد ۱…..میلاد دزفول ۲)

(استقلال ملاثانی ۱….پرسپولیس ویس ۰)

(شلمچه خرمشهر ۱…استقلال حمیدیه ۰)

(آنزان ایذه ۰…..نفتون مسجدسلیمان ۱)

( سپاهان ایذه ۰…….فرهنگ رامهرمز ۰)

(شیبان باوی ۱…..استقلال رامهرمز ۳)

(استقلال مسجدسلیمان۰ …..استقلال شوشتر ۳)

گزارش از: یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *