تقدیر امام جمعه شهرستان رامهرمز از عملکرد پلیس

 امام جمعه شهرستان رامهرمز از تلاش مجاهدانه کارکنان نیروی انتظامی و عملکرد مقتدرانه در تولید امنیت در شهرستان تقدیر کرد.

خورنا/فرشیدفرجی-به گزارش خبرنگار خبرگزاری خورنا،حجت الاسلام ” موسوی”امام جمعه شهرستان رامهرمز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز ، جانشین عقیدتی سیاسی و جمعی از معاونان وی، ابتدا انتصاب جناب سرهنگ سهرابی را به عنوان فرمانده جدید شهرستان رامهرمز تبریک عرض نموده و همچنین ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته به منظور کاهش جرائم در شهرستان گفت: نیروی انتظامی یکی از مهمترین سازمان ها و تشکیلاتی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق امنیت در ابعاد گوناگون فردی و عمومی،ارتباط مستقیمی با حضور و عملکرد این سازمان دارد و از سوی دیگر جامعه باید همواره درجه ای از ثبات و امنیت را دارا باشد تا بتواند سلامت درونی خویش را طی کند.

وی با اشاره به به اینکه امنیت کشور از برکات همدلی و همزبانی ملت و نیروی انتظامی است تصریح کرد: نیروی انتظامی ایجاد ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه است و این امنیت به مدد تلاش های بی وقفه و ایثارگری های مجاهدان فی سبیل الله به دست آمده و ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم.

حجت الاسلام” موسوی ” در ادامه بیان داشت: نیروی انتظامی یکی از نهادهای بسیار مهم و تاثیر گذار در بحث امنیت اجتماعی است و اگر امروز کشور ما از امن ترین کشور ها در منطقه است مرهون تلاش های شبانه روزی دستگاه های امنیتی و انتظامی این مرز و بوم است.

وی افزود: راهبردی بسیار خوب پلیس این شهرستان در بحث آموزش، فرهنگ سازی و استفاده از مشارکت مردم جهت پیشگیری از جرائم با عث شد در سال گذشته شاهد کاهش جرائم به خصوص سرقت و احساس امنیت خاصی در سطح شهرستان باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز نیز در ابتدای این دیدار از حمایت های علما،ائمه جمعه و جماعات از پلیس قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی ها مایه تقویت روحیه خدمتگزاری ماموران می شود.
سرهنگ ” نجم الدین سهرابی” همچنین گزارشی از عملکرد پلیس را ارائه و بر آمادگی همه جانبه نیروی انتظامی در تداوم خدمات دهی به مردم و برخورد با ناهنجاری ها و قانون گریزی ها تاکید کرد.
ضمنآ نماز ظهر و عصر در دفتر امام جمعه محترم شهرستان و به امامت حاج آقا موسوی اقامه گردید.