معاون اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان:

گرما ساعت کاری موزه‎ها و محوطه‎های تاریخی خوزستان را تغییر داد

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از تغییر ساعت کاری موزه‎ها و محوطه‎های تاریخی استان تا پایان تابستان 98 خبر داد.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، احمدرضا حسینی‎بروجنی امروز دوشنبه ۲۷ خردادماه ۹۸ با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به بررسی‎های به عمل‎آمده درخصوص شرایط جغرافیایی و مشکلات جوی خوزستان و به پیشنهاد اداره‎کل میراث فرهنگی استان و موافقت مدیرکل موزه‎ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی، ساعت کاری موزه‎ها و محوطه‎های تاریخی استان تا پایان تابستان تغییر کرد.

او افزود: براین اساس، از امروز دوشنبه (۲۷ خردادماه ۹۸) تا یکشنبه (۳۱ شهریورماه ۹۸)، ساعت کاری موزه‎ها و محوطه‎های تاریخی دارای فروش بلیط استان خوزستان که وابسته به سازمان میراث فرهنگی هستند، صبح‎ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

درخور ذکر است، استان خوزستان دارای پنج موزه فعال می‎باشد که عبارتند از، موزه شوش، موزه هفت‎تپه، موزه آبادان، موزه مسجدسلیمان و موزه دزفول؛ این درحالی است که سازه‎های آبی تاریخی شوشتر، کاخ آپادانا و قلعه شوش و چغازنبیل نیز سه محوطه‌‎ی تاریخی استان به لحاظ بلیط‎فروشی هستند.