معاون فرماندار بر استفاده مطلوب از ظرفیت‌های بکر ماهشهر تاکید کرد

خورنا: معاون جدید فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: باید از ظرفیت‌های بکر و دست‌نخورده شهرستان بندر ماهشهر به خوبی استفاده و بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی در جلسه معارفه معاون فرماندار این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ماهشهر دارای ظرفیت‌های آشکار و پنهانی است که بخش عمده‌ای از آنها بکر و دست‌نخورده باقی‌ مانده است.

وی تصریح کرد: هر چند دولت خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه کرده و عملکرد مسئولان این شهرستان مؤید توانمندی آنهاست، اما هنوز هزاران راه نرفته وجود دارد.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر افزود: با همت مسئولان، همدلی و تشریک مساعی می‌توان مشکلات موجود را از سر راه برداشت و این راه‌های نرفته را طی کرد.

وی ادامه داد: شهرستان بندر ماهشهر به لحاظ وجود صنایع عظیم پتروشیمی، مجاورت با آب‌های نیلگون خلیج فارس، وجود رودخانه و … دارای موقعیت ویژه و ظرفیت‌های فراوانی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

طباطبایی در ادامه با یادآور شدن خدمات ارزنده دولت نهم و دهم، تصریح کرد: خدمتگزاری در همه عرصه‌ها و اقتدار نظام اسلامی در برابر استکبار و سیطره بر آنها از افتخارات مهم این دولت عدالت‌جو است.

وی همچنین عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: موفقیت در عرصه فعالیت‌های صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای و فناوری نانو توسط دانشمندان ایرانی نشان داد فرزندان این ملت هرچه اراده کنند می‌توانند به آن دست یابند.

وی در پایان اظهار کرد: امروز این دولت جنس مطالبات مردم را تغییر داده که این امر زمینه خدمتگزاری بیشتر و بهتر را برای دولتمردان فراهم کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *