روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در واکنش به اتفاقات بندرماهشهر: همراه رسانه‌ها برای ایفای رسالت شفاف سازی آنها هستیم

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در واکنش به اتفاقات مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و اظهارات توهین آمیز علی گلمرادی نماینده منطقه در مجلس، بیاتیه ای صادر کرد‌. متن بیانیه به شرح زیر است:

پر واضح است که رسانه‌ها علاوه بر آگاهی بخشی به جامعه و انتقال اخبار، رسالتی حساس بر عهده دارند و آن شفاف‌سازی و ایجاد اتاق شیشه‌ای در جامعه است. رسالتی که تلخی آن متوجه مدیران متخلف و شیرینی آن برای مدیران راستگوی جامعه است.

عمل به این رسالت خطیر اما جز در فضایی آزاد امکان‌پذیر نیست، فضایی که هیچ مسئولی خود را مصون از نقد نداند و رسانه‌ای در این راه تحدید و متهم نشود. شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، وظیفه خود می‌داند این فضا را برای دسترسی خبرنگاران فراهم سازد.

با توجه به مسائل پیش آمده روزهای اخیر در بندر ماهشهر و اتهاماتی که متوجه اهالی غیور و پرتلاش رسانه‌های منطقه شده است، روابط عمومی هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با ابراز تأسف از مسائل به‌وجود آمده، تاکید می‌کند حامی همه رسانه‌ها چه در شهرستان ماهشهر و چه سایر نقاط کشور است.

ما رسانه‌ها را برای ایفای رسالت شفاف سازی و ایجاد اتاق شیشه‌ای همراهی می‌کنیم و‌ نقد سازنده ایشان را با گوش جان پذیرا خواهیم بود.

امید داریم که شأن و جایگاه اهالی رسانه که نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند حفظ شود و به جای اتهام‌زنی و رفتار غیر حرفه‌ای، تعامل با ایشان سرلوحه مأموریت و باورمان باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *