فرماندار بندر ماهشهر: انتصاب مسئولان بومی انتظارات شهروندان را افزایش می‌دهد

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: انتصاب مسئولان بومی سبب افزایش انتظارات به حق شهروندان می‌شود و این مسأله مسئولیت مدیران را دوچندان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر منوچهر حیاتی در مراسم معارفه معاون فرماندار این شهرستان اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر دارای مشکلات و معضلات فراوانی است و انتظارات مردمی هم بسیار بالا و کاملاً به حق است.

وی ادامه داد: وجود نیروهای بومی در رأس مدیریت شهرستان انتظارات شهروندان را افزایش می‌دهد که باید در راستای برآورده کردن این خواسته‌ها تلاش بیشتری صورت بگیرد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود  برآورده کردن خواسته‌های به حق مردم، عزم خود را جزم کرده‌ایم و با حضور معاون جدید که فردی توانمند و دارای سوابق بسیار درخشانی است این راه را با تمام جدیت طی خواهیم کرد.

حیاتی در ادامه با اشاره به بارندگی‌های اخیر و مشکلات پس از آن تصریح کرد: در مسأله بارندگی‌های اخیر و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها همه مسئولان پای کار بودند و با یک بسیج همگانی موضوع به خوبی تحت کنترل قرار گرفت.

وی با انتقاد از انتشار اخبار غیر واقع در برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها مبنی بر جاری شدن سیل در یکی از روستاهای ماهشهر، اظهار داشت: هنگام بالا آمدن آب رودخانه برخی روستاییان برای سیراب کردن کشت‌زارهای خود اقدام به شکستن حریم رودخانه و هدایت مسیر آب به درون روستا می‌کنند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: پس از بارندگی‌های اخیر و افزایش سطح رودخانه جراحی نیز برخی کشاورزان روستای هشچه ماهشهر قصد چنین کاری داشتند که بلافاصله با حضور ماشین‌آلات شهرداری چمران از ورود آب رودخانه به این روستا جلوگیری شد.

حیاتی افزود: اما برخی خبرنگاران خواسته یا ناخواسته اقدام به شیطنت کرده و در این رابطه بزرگنمایی و اخبار غیر واقعی منتشر کردند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که هیچ یک از روستاهای تابعه شهرستان بندر ماهشهر دچار آب‌گرفتگی و گفتار طغیان رودخانه نشد و بسیج تمام ادارات و ارگان‌ها از خطر جاری شدن سیل جلوگیری به عمل آمد.