در گفتگو با نماینده آستان رضوی در هفتکل :اعزام کاروان۴۵ نفره بانوان زائر اولی هفتکلی به مشهد مقدس

نماینده و مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان هفتکل از اعزام کاروان۴۵ نفره بانوان زائر اولی در روز یک شنبه ۲۶ خرداد سال ۹۸ به مشهد مقدس خبر داد

حجت السلام علی ایاسه در گفتگو باخبرگزاری خورناگفت :الحمدالله با برنامه ریزی آستان قدس رضوی که با همت تولیت آستان قدس رضوی در کل کشور صورت گرفته خدمات ارزنده ای در استان خوزستان خصوصاً در شهرستان هفتکل انجام گرفت که از ویژه برنامه ها شناسایی افرادی هستند که تا بحال به مشهد مقدس مشرف نشده اند.

ایاسه بیان کرد: در حال حاضر برای چهارمین بار کاروان زائر اولی ها شهرستان هفتکل از عموم مردم و حومه و از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی شناسایی شده وامروز عازم مشهد مقدس شدند.

نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان با اشاره به اینکه در آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا افراد بیشتری که تا بحال مشرف نشده اند را شناسایی و مقدمات سفر آنها را برای زیارت مهیا کنیم.

حجت الاسلام ایاسه در پایان از فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان جناب سردار شاهوارپور و امام جمعه محترم حاج اقای خلیلی
و فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج جناب سرهنگ حسنی و جناب آقای سلطانی مدیر محترم کمیته امداد، ومدیر محترم هلال احمر جناب مهندس خسروی که در این امر خداپسندانه ما را یاری نمودند، تقدیر و تشکر می نمایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *