انتقاد تند سرپرست خبرگزاری خورنا در آغاجاری از عملکرد شبکه بهداشت و درمان و شهرداری

فرماندار آغاجاری: هرگونه سهل انگاری مسئولین در اجرای مصوبات جلسه شورای سلامت پذیرفتنی نیست

خورنا_بهنام کنارکوهی/  پاکدل فرماندار در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی به اهمیت برگزاری این شورا اشاره نمود و بر موارد ذیل تاکید کرد:

سلامت شهروندان در اولویت کار ماست و هیچگونه اهمال کاری و سهل انگاری توسط مسئولین در این خصوص پذیرفتنی نیست و در صورت قصور و کوتاهی در این زمینه، بایستی موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

در صورتی که مشکلات مرتبط با حوزه سلامت مردم به صورت مستند همراه با تصاویر در شورای سلامت توسط دبیر جلسه ارائه شود قطعا نقش موثری در آگاه سازی مسئولین مربوطه جهت رفع ایرادات و نواقص خواهد داشت.

کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بایستی نظارت جدی و دقیق بر مراکز توزیع مواد غذایی، رستوران ها، نانوایی ها، قنادی ها، مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی داشته باشند.

دبیر جلسه شورای سلامت به همراه نماینده فرمانداری موظف به پیگیری روند اجرای مصوبات تا حصول نتیجه می باشند.

آگاه سازی کشاورزان به منظور جلوگیری از آتش زدن کاه و کلش زمین های کشاورزی در راستای پیشگیری از سرایت آتش سوزی به مراتع طبیعی

در این جلسه سرپرست خبرگزاری خورنا در آغاجاری با ارائه کلیپ  و عکسهایی از ۶ ماه گذشته تا کنون از عملکرد ضعیف شبکه بهداشت در نظارت بر وضعیت بهداشتی اماکن ورزشی و همچنین بی توجهی شهرداری در جمع آوری دام ها در سطح شهر انتقاد کرد. در ادامه کارشناس شبکه بهداشت و درمان تصاویری از وضعیت نامناسب بهداشتی در سالن ورزشی، پارک دولت، دره ها و کانال های شهری، جوی و جداول به نمایش گذاشتند که فرماندار آغاجاری خواستار رسیدگی به این موارد در اسرع وقت شد.

همچنین کارشناس دانشکده علوم پزشکی بهبهان توضیحات لازم در خصوص کارگروه سلامت در بلایا از جمله آتش سوزی را در قالب پاورپوینت ارائه نمودند و بر ضرورت فعال نمودن EOC و ۱۴ کارگروه مدیریت بحران، احصاء نمودن امکانات و تجهیزات، بازآموزی و آموزش پرسنل، تامین اقلام ضروری مورد نیاز و … به منظور آمادگی برای مقابله با آتش سوزی احتمالی تاکید کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *