شهردار اهواز:

عمده مشکل آسفالت اهواز تا پایان سال برطرف می‌شود

شهردار منتخب اهواز گفت: آسفالت و ترمیم معابر شهری یکی از اولویت‌های شهرداری اهواز است که امیدواریم بخش عمده‌ای از این مشکلات تا پایان سال مرتفع شود.

احمدرضارستمی: به گزارش خبرگزاری خورنا موسی شاعری ضمن با بیان اینکه برنامه های کلی شهرداری اهواز در دو سال آینده بزودی اعلام خواهد شد اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و نیز محدودیت‌های جدی که در بحث منابع شهرداری وجود دارد ما باید مشکلات موجود را در شهر اهواز اولویت بندی کنیم.

شهردار اهواز حل مشکلات زیر ساختهای اهواز در اولویت‌کاری دانست و افزود: در این راستا آسفالت و ترمیم معابر شهری یکی از اولویت‌های شهرداری اهواز است که امیدواریم بخش عمده‌ای از این مشکلات تا پایان سالجاری مرتفع شود.

وی با بیان اینکه حل مشکل آسفالت اهواز منوط به همکاری ویژه شرکت های آبفا، مخابرات و گاز می‌باشد اظهار کرد: امیدواریم که این شرکتها برنامه ها و اقداماتشان را هر چه سریعتر انجام داده تا شاهد حفاری و تخریب جدید خیابانها و کوچه‌های آسفالت شده نباشیم.

شاعری در ادامه به دیگر برنامه‌های شهرداری اهواز نیز اشاره کرد و گفت: در زمینه پروژه‌های ترافیکی و عمرانی ساخت چند تقاطع غیرهمسطح و چند پارکینگ شهری در دستور کار است و امیدواریم که به زودی قرارداد تکمیل پارکینگ طالقانی با مشارکت بخش خصوصی منعقد و در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

شهردار اهواز افزود: البته پروژه های مطالعاتی خوبی نیز در حال انجام است که علاوه بر اجرای آنها قصد بازنگری در وضعیت پارکها و فضای سبز اهواز را هم داریم.

وی در پایان ضمن اشاره به پروژه های شهرداری اهواز در کوی مهدیس گفت: به همت همکاران من در شهرداری اهواز حجم قابل توجهی از معابر و شریان های مهدیس آسفالت شده است و با حمایت استاندار خوزستان و شورای اسلامی شهر اهواز امیدواریم که بخش باقی مانده را نیز بتوانیم به انجام برسانیم و عقب ماندگی ها و محرومیت های اساسی که در این منطقه وجود دارد را برطرف کنیم.