ادامه ۳ سال سکوت؛ نماینده بهبهان باز هم پاسخگوی خبرنگاران نبود

خورنا | پدرام کسائی:  پس از سه سال که از سکوت نماینده بهبهان می گذرد، در جلسه ای که عصر امروز توسط نماینده بهبهان برای پاسخگویی به مردم و خبرنگاران تشکیل شده بود، به خبرنگاران اجازه صحبت داده نشد.

بیش از سه سال از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌گذرد، و در طی این مدت، نماینده بهبهان اقدام به برگزاری نشست عمومی، جهت شنیدن صدای موکلین خود نکرد.

نماینده بهبهان طی این ۳ سال نشان داد، که اعتقادی به ارتباط عمومی و رویارویی جمعی با موکلین خود و اصحاب رسانه نداشته است.

در طی سه سال که از عمر نمایندگی حبیب الله کشت زر می گذرد، وی فقط در دو مورد که در یک مورد آن با چند رسانه که به صورت گزینشی انتخاب شده بودند، و در مورد دوم، در سال گذشته در آئینی که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برگزار شد( که هیچ اطلاع قبلی به خبرنگاران برای نشست خبری نشده بود)، هیچ نشستی با خبرنگاران نداشته است.

طی این ۳ سال، خبرنگاران بارها از نماینده تقاضای جلسه و نشست خبری داشته اند، که هیچ گاه مورد اجابت نماینده و دفتر وی قرار نگرفت، که اینگونه استنباط می شود که وی قصد پاسخگویی به افکار عمومی و خبرنگاران را ندارد.

حال و پس از ۳ سال، و در سال آخر دوره نمایندگی، با فشار رسانه ها اعلام شد که نماینده بهبهان قصد برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و مردم، در روز پنج شنبه ۲۳ خردادماه را دارد.

طبق جدول اعلامی برنامه، که توسط روابط عمومی دفتر نماینده اعلام شده بود، این نشست در ۳ بخش تقسیم شد، که در بخش اول آن نماینده عملکرد ۳ ساله خود را تشریح، و در بخش دوم قرار بود حبیب الله کشت زر پاسخگوی سوالات مردم باشد، که این دو بخش، در این نشست برگزار شد.

در جدول برنامه اعلام شده توسط روابط عمومی دفتر نماینده بهبهان، بخش سوم به نشست اختصاصی کشت زر با خبرنگاران اختصاص یافته بود، که متاسفانه و در کمال ناباوری، این بخش بدون اطلاع به خبرنگاران از برنامه حذف شد، که مورد اعتراض شدید خبرنگاران حاضر در جلسه قرار گرفت.

حال باید پرسید اگر قرار بود پس از ۳ سال، و بارها درخواست جلسه، نماینده به خبرنگاران وقتی برای پرسش و پاسخ ندهد، چرا این شو را برگزار کرده است.

خبرنگاران بعنوان زبان گویای شهروندان بوده، و روزانه از سوی مردم سوالات بسیاری در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان به رسانه ها ارسال می شود؛ آیا نماینده نباید طی این سالها و در جلسات مختلف، پای صحبت خبرنگاران نشسته، تا به این سوالات پاسخ داده شود.

قضاوت این رفتار نماینده را به شهروندان واگذار نموده، و نیک می دانیم که مردم بهترین قاضی خواهند بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس خبرتون کاملا کذب است و فقط هدفتون تخریب نماینده پرتلاش مردم است، جناب آقای ویسی و فرجیان به نمایندگی از جمع رسانه ها صحبت کردند و فرمودند ما خبرنگاران وقت خود رو به عموم مردم میدهیم . حق گو و حق طلب باشیم
  • ناشناس این آقا در حد یک دهیار هم نیست