برگزاری جلسه اوقات فراغت جوانان شهرستان هندیجان در فصل تابستان

جلسه اوقات فراغت جوانان در تابستان ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا جلسه اوقات فراغت جوانان روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان، بویری سرپرست فرمانداری و دیگر مسئولان ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه علی بویری سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان گفت: مسئله بحث جوان و پیگیری امورات مربوط به جوانان بسیار حائز اهمیت است و دستگاههای مسئول و ادارات و سازمان هایی که در این زمینه وظیفه دارند باید بتوانند وظایف بخشی و فرا بخشی خود را به نحو احسن انجام بدند.

وی افزود: قطعا در بحث جوانان اداره ورزش و جوانان در شهرستان هندیجان بتنهایی نمی تواند موفق باشد و امورات مربوط به جوانان و برنامه های مفرح، شاد و همچنین برنامه ریزی برای مباحث مربوط به ارتقای وضعیت نشاط اجتماعی، ورزشی و فرهنگی بین جوانان با هماهنگی تمامی دستگاهها است.

ایشان خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی و محوری موظف است پیگیری مسائل مربوطه باشد و بقیه دستگاهها هم حتما باید هماهنگی لازم را با این اداره داشته باشند.

بویری گفت: اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، گسترش فقر و مسائل روحی و روانی بهداشت عمومی و روانی جامعه همه اینها اگر برنامه ریزی صحیح و دقیقی در حوزه جوانان داشته باشیم مطمئنا ما قبل از اینکه این مسائل تبدیل شوند به معضلات اجتماعی سد راه آن خواهیم شد‌.

سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان در پایان افزود: همه ما باید نگاهمان نسبت به این موضوعات نگاه بالا دستی و نگاه پیشگیرانه باشد.

در پایان جلسه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، ورزش و جوانان، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه شهید مدرس، آموزش و پرورش برنامه های خود را جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان ارائه نمودند.