دیدار رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار بندر ماهشهر با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

خورنا{باقر گل فر:بنابه گزارش سرویسی نفت و پتروشیمی به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این جلسه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در فضائی صمیمی و دوستانه و با هدف ایجاد تعامل سازنده و همکاری های بیشتر و با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط و رفع دغدغه های موجود در محل سازمان منطقه ویژه برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این دیدار ضمن اشاره به نقش پررنگ و مهم شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان منتخب مردم در پیگیری مطالباتشان، از حضور شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر ماهشهر در سازمان ابراز خرسندی و از خدمات و تلاش های مدیریت شهری در انجام اقدامات عمرانی، خدماتی و زیباسازی تشکر کرد.

در این جلسه همچنین دو طرف در خصوص سازوکارهای توسعه همکاری ها بر پایه ظرفیت های قانونی و توانمندی های موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار سید امید شهیدی نیا، با تأکید بر این که شهرستان بندرماهشهر با دارا بودن ظرفیت های بالای گردشگری و توریستی می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ شهری در سطح منطقه و استان مطرح شود، افزود: ایجاد و توسعه مجتمع های تجاری و بازارهای مرزی، به عنوان یکی از کاربری های شهری در کنار توسعه اقتصادی برای ایجاد فرصت های شغلی و توسعه کسب و کار مؤثر و حائز اهمیت می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *