برگزاری مراسم حجاب ویژه پرسنل کمیته امداد ماهشهری

خورنا : درویشی اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله حجاب و عفاف و ضرورت ترویج آن درادارات، این نهاد نیز به مثابه دیگر دستگاه‌ها تصمیم به برگزاری مراسم حجاب و عفاف کردیم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به اهمیت مسئله حجاب افزود: حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی – اسلامی است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماهشهر با بیان اینکه حجاب و عفاف پدیده مذهبی – ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است تصریح کرد: توجه به زمینه‌های فرهنگی ـ اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم است و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.
وی اضافه کرد: بدیهی است که در کنار شرایط مساعد اجتماعی برای ارزش تلقی کردن و الگوپذیری این فرهنگ، نیازمند درونی و نهادینه شدن آن در وجود افراد است بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.
درویشی خاطرنشان کرد: در این راستا کلاس‌های آموزشی- توجیهی ‌ویژه کارکنان امدادگر این مرکز برگزار شد.
وی با اشاره به موضوعات مورد بحث در این مراسم گفت: در این دوره که با حضور فعال همه پرسنل امدادگر شاخه در محل نمازخانه امداد برگزار شد مباحثی نظیر شیوه‌های ارتباط صحیح بین زن و مرد از دیدگاه اسلام ، چگونگی پوشش بانوان در جامعه اسلامی و… مطرح شد.
وی در پایان اظهار داشت: افراد می‌توانند طرح خوب و قابل اجرا که منافاتی با ارزش‌های اسلامی و دینی نداشته باشد را به کارگروه حجاب و عفاف ارائه دهند تا از آن بهره‌برداری شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *