آغاز فعالیت پایگاه خبری خورنا

در جوامع آزاد و دموکراتیک، حسنی که وجود دارد جریان آزاد و شفاف گردش اطلاعات است. چنانچه طبق قانون، مطبوعات و رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند.
ما خبرنگاران و فعالان عرصه خبری وقتی در یک جایگاه عمومی برای بیان مسائل روز قرار میگیریم باید خود را در مقابل هزاران و شاید میلیون ها قاضی فرض کنیم که اگر ذره ای خطا نوشتیم، مورد بازخواست قرار میگیرم و در نظر داشتن این مسئله برای فعلان عرصه خبر باعث می شود تا کیفیت اخبار و نوشته هایشان بالا برود و از دروغ، تهمت، توهین و شایعه پراکنی به دور بمانند.
تاریخ ۱۸۰ ساله مطبوعات ایران، بسیار پر فراز و نشیب است و روزنامه نگاران در همه این دوران، در کانون اصلی تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایران حضور داشته و نقش فعال و موثری را به عهده داشته اند و هزینه های سنگینی هم بابت این کار پرداخته‌اند.
در همین راستا و با توجه به موقعیت استراتژیک و ویژه حوزه جنوب خوزستان و اهمیت آن در منطقه، بر آن شدیم تا یک پایگاه خبری ویژه جنوب خوزستان راه اندازی کنیم تا سهم کوچکی از اطلاع رسانی این حوزه را بر عهده داشته باشیم.
مسلما در ابتدای کار مشکلات و کاستی هایی وجود دارد که رفته رفته و به کمک و پیشنهادات شما دوستان و همکاران عزیز برطرف میشوند و شاهد پیشرفت روز افزون ” خـــورنـــا ” باشیم.
آغاز فعالیت وبسایت خبری تحلیلی ” خـــورنـــا ” را صمیمانه به شما تبریک عرض می کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *