در مراسمی صورت گرفت

رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی پتروشیمی بندر امام

شركت پتروشيمي بندر امام در مراسمي از خودروهاي جديد آتش‌نشاني خود كه مجهز به بروزترين امكانات و قابليت‌هاي آتش‌نشاني و اطفاء حريق است، رونمايي كرد.

به گزارش خورنا، در مراسمی با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندر امام و دیگر مدیران ارشد این شرکت به منظور رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی برگزار شد و طی آن تمامی قابلیت‌های خودروها توسط کارشناسان اداره ‪ HSE پتروشیمی بندر امام برای حاضران به نمایش درآمد.

شرکت پتروشیمی بندر امام از سال گذشته به منظور ارتقا سطح آمادگی و بهبود عملکرد در برابر شرایط اضطراری و حوادث احتمالی اقدام به تهیه ۳ دستگاه خودرو آتش‌نشانی به همراه به روزترین و پیشرفته‌ترین امکانات ایمنی و اطفاء حریق کرد.

خودروهای رونمایی شده در دو مدل مختلف هستند  که یک مدل مجهز  به بوم ۲۲ متری، ۲ مانیتور پرتاب بلند کنترل از راه دور، دستگاه ژنراتور برق، پمپ آب با ظرفیت  ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر در دقیقه، سیستم اختلاف آب و فوم اتوماتیک به همراه یک تاور ۵ متری هیدرولیک به منظور تامین روشنایی محل عملیات با کنترل برقی و زاویه نور ۳۶۰ درجه است.

همچنین ۲ دستگاه دیگر که از آنها خودروهای چند منظوره اطفاء حریق یاد می‌شود دارای قابلیت‌ها و تجهیزات تخصصی و بسیار کاربردی در حوزه صنعت است که مجهز به ۲ مانیتور پرتاب بلند کنترل از راه دور، پمپ آب ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر در دقیقه، سیستم فوم اتوماتیک و دقیق، سیستم پاشیدن پودر، قابلیت استفاده همزمان آب و پودر توسط مانیتور مجزا، ریل هوز برقی ۳۰ متری برای بالا بردن سرعت عمل در اطفاء حریق، ژنراتور برق، تاور ۵ متری هیدرولیک به منظور تامین روشنایی محل عملیات با کنترل برقی و زاویه نور ۳۶۰ درجه است.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی بندر امام همواره در حوزه HSE و محافظت مناسب از تجهیزات صنعتی و به ویژه نیروی انسانی اقدامات بسیاری اجرا و در همین راستا  با تحقیق و بررسی مناسب از کاربرد دستگاه‌های مختلف، اقدام به تهیه اینگونه خودروهای آتش نشانی کرده است.