شهردار بهبهان از بیمه شدن بهبهانی‌ها در برابر حوادث غیرمترقبه خبر داد

خورنا: شهردار بهبهان ضمن درخواست از نماینده و فرماندار این شهرستان برای جذب اعتبار به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز بهبهان در هنگام بارندگی، خواستار بیمه شدن بهبهانی‌ها در برابر حوادث غیرمترقبه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، علیرضا بهادری ظهر امروز در جلسه ستاد سیل این شهرستان که با حضور معاونان اجرایی شهرداری، مهندسان ناظر و نقشه‌بردار شهرداری، مسئولان نواحی یک و دو، امور مالی، روابط عمومی و مسئول ستاد سیل شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر و سیل ناشی از آن سبب وارد آمدن ضرر و زیان‌های مالی بسیاری به مردم شد که باید در آینده همه امکانات خود را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی به کار برده تا خسارات مالی و جانی دیگری متوجه مردم نشود.

وی با نشان دادن محل‌های حادثه‌خیز از روی نقشه به حاضران در جلسه تصریح کرد: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان می‌خواهیم با تلاش مضاعف خود مانند همیشه به کمک شهر آمده و اعتبارات مناسبی را برای رفع این نقاط مشکل‌ساز جذب کنند.

شهردار بهبهان خاطرنشان کرد: برای این مردم باید از جان مایه گذاشت زیرا آنان ولی نعمت ما بوده و هر چه برای آنها فعالیت و کار صورت گیرد، باز هم کم است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از دستگاه‌هایی که در حادثه آبگرفتگی شدید بهبهان، شهرداری را یاری کردند افزود: در کنار دستگاه‌ها و ادارات، مردم و بخش خصوصی نیز با تجهیزات خود و بدون هیچ چشم‌داشتی به پای کار آمده و همه دست به دست هم تلاش کردند و امیدواریم در موقعیت‌های مشابه، دیگر شرکت‌های راهسازی نیز ما را یاری کنند تا مشکلات هرچه سریعتر رفع شوند.

بهادری بیان کرد: مردم بهبهان باید در مقابل سیل، زلزله، آتش‌سوزی و هرگونه حوادث غیرمترقبه دیگری بیمه شده تا در صورت رخ دادن چنین حوادثی، کمترین خسارت را متحمل شوند.

در پایان این جلسه حاضران در جلسه ستاد سیل شهرداری بهبهان، به چند نقطه از محل‌هایی که در بارندگی اخیر دچار آبگرفتگی شدید شده و مردم آن متحمل خسارات مالی شده بودند، سرکشی کرده و نسبت به رفع و جلوگیری از تکرار وقوع چنین حوادثی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *