آموزش و پرورش رامشیر نیروی خدماتی جذب می‌کند

خورنا – فرزاد شعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا رامشیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در راستای دستورالعمل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اقدام به جذب نیروی خدماتی می کند.

در این اطلاعیه آمده است:
 
مدیریت آموزش و پرورش رامشیر بر اساس سهمیه ابلاغی از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و به منظور تامین بخشی از کمبود نیروی خدماتی مرد ( جهت انجام امور تنظیف و خدمات فضاهای آموزشی) از طریق شرکت ها و موسسات غیر دولتی تصمیم به جذب نیرو دارد.

این مرحله از جذب نیرو که فقط شامل نیروی مرد (استثنا : فرزند مونث اهدا کنندگان زمین به آموزش و پرورش) از متقاضیان بومی می باشد که باید دارای مدرک تحصیلی حداقل سیکل یا حداکثر دیپلم و با حداکثر سن ۳۵ سال (تا پایان خرداد ۹۸) باشند.

متقاضیان واجد شرایط می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه به مدیریت آموزش و پرورش رامشیر مراجعه کنند.

گفتنی است متقاضیان محترم ضمن تهیه تصاویر مدارک مورد نیاز ، تکمیل فرم امتیازبندی و قراردادن به ترتیب ردیف زیر نسبت به همراه داشتن اصل مدارک جهت تطبیق و برابر با اصل کردن در زمان تحویل به کارشناسان مستقر در بخش امور اداری اهتمام لازم را داشته باشند تا از تردد و مراجعات مکرر جلوگیری شود.

مدارک لازم :
۱- اصل و فتوکپی تمام صفحات شناسنامه متقاضی ، فرزندان و همسر متقاضی
۲- اصل و کپی کارت ملی متقاضی ، فرزندان و همسر متقاضی
۳-اصل و کپی مدرک تحصیلی (سیکل یا دیپلم) متقاضی
۴-نامه از بنیاد شهید ( در صورت  داشتن شرایط ایثارگری)
۵-کپی آخرین حکم کارگزینی والدین (در صورت فرزند فرهنگی)
۶- اصل و کپی کارت پایان خدمت متقاضی
۷-درخواست کتبی متقاضی.
۸- تکمیل فرم امتیازبندی
۹- پوشه روغنی آبی رنگ و فنر پوشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *