شیفت ویژه واگذاری انشعاب آب در شهر آزادی فعالیت خود را آغاز کرد

خورنا_ مسئول بهره برداری آب و فاضلاب شهر ازادی گفت: شیفت ویژه واگذاری انشعاب آب در شهر آزادی فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرمراز مرادی در گفت وگو با خورنا با بیان این که این اقدام با توجه به استقبال گسترده شهروندان به جهت خرید و واگذاری انشعاب آب در شهر آزادی و با پیگیری مدیریت آب و فاضلاب منطقه اندیمشک به اجرا رسیده است، گفت: این شیفیت کاری در روزهای تعطیلات با برقراری شیفت فوق العاده همکاری لازم با شهروندان را به جهت تشکیل پرونده و پرداخت هزینه انشعاب آب به عمل می آورد.

مسئول بهره برداری آب و فاضلاب شهر آزادی با اشاره به این که تنها تا پایان ماه مبارک رمضان قیمت های واگذاری انشعاب آب با کم ترین قیمت ممکن به شهروندان ارائه می شود، خاطر نشان کرد: شهروندان برای خرید انشعاب آب با کم ترین قیمت تنها تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت داشته و این شیفیت تا پایان تعطیلات ماه مبارک رمضان به شهروندان خدمات مورد نیاز واگذاری انشعاب آب را به شهروندان ارائه می دهد.

وی با بیان که شهروندان برای مراجعه و دریافت خدمات مورد نیاز واگذاری انشعاب آب در شهر آزادی به خیابان فردوسی بین گلستان ۳ و ۴ اداره آب و فاضلاب شهر آزادی مراجعه کنند، افزود: این شیفیت از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ خرداد ماه و به مدت سه روز و از ساعت ۹ صبح الی ۱۲.۳۰ به شهروندان خدمات مورد نیاز واگذاری انشعاب آب را به اجرا می رساند.

مرادی با بیان این که پس از ماه مبارک حق انشعاب آب با قیمت های جدید و افزایش مبلغ پرداختی قابل واگذاری است، تصربح کرد: تمدید این مهلت امکان پذیر نیست و به همین جهت از شهروندان دعوت می شود برای برخورداری از تسهیلات ارائه شده و دریافت انشعاب آب با کم ترین قیمت در نظر گرفته شده، به اداره آب و فاضلاب شهر آزادی مراجعه و از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

انتهای پیام/