مدیر آموزش و پرورش رامشیر خبر داد:

درخشش دانش آموزان رامشیری در مسابقات فرهنگی هنری استان خوزستان

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از کسب ۴ رتبه برتر مسابقات فرهنگی هنری استان خوزستان توسط دانش آموزان رامشیری خبر داد.

به گزارش خورنا رامشیر به نقل ازروابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی حمید پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۳ خرداد ماه ۹۸ در گفتگو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر، افزود: دانش آموزان رامشیری در رشته های نقاشی انفرادی و همگانی، طراحی، پوسترسازی، ملیله دوزی، خوشنویسی، عکاسی و تصویرسازی در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان خوزستان شرکت کردند.

وی با اشاره به ارسال ۲۳ اثر دانش آموزی به این دوره از مسابقات، گفت: شناسایی استعدادهای دانش آموزی و بسترسازی برای شکوفایی خلاقیت های هنری دانش آموزان از مهمترین اهداف سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان بوده است.

حمید با بیان اینکه دانش آموزان رامشیری ۴ رتبه برتر این مسابقات را کسب کرده اند، اظهار کرد: یاسمن غبیشاوی از هنرستان فنی حرفه ای حضرت زکیه (س) و شریفه سلمان صویلاتی از هنرستان کاردانش شهدا به ترتیب در رشته های نقاشی و ملیله دوزی رتبه نخست سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان را به خود اختصاص دادند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر، همچنین اضافه کرد: فرشته عساکره از هنرستان کاردانش شهدا در رشته ملیله دوزی و هادی شریفی از دبیرستان هیئت امنایی فرهنگیان در رشته پوسترسازی رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه برنامه ریزی گسترده ای برای حضور موفق دانش آموزان رامشیری در مسابقات و جشنواره های استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ارتقای مستمر دانش و مهارت های هنری دانش آموزان از اولویت های آموزش و پرورش رامشیر است که زمینه کسب موفقیت های بیشتر را در رقابت های فرهنگی و هنری استان خوزستان فراهم می آورد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *